A arikel אוהב את התחום הודעות 133 מעורבות 0 נקודות 16 4/12/08 #1 רציתי לדעת מה ההבדל בין פלג dvi 24 +1 לבין 18+1פין והאם בכבל באורך 3 מטר לא תהיה ירידה באיכות. תודה.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 4/12/08 #2 DVI עם 24 פינים מכונה DUAL LINK, מסוגל להעביר רוחב פס גדול, כלומר עומק צבע ותדר. אבל זה לא ממש בא לידי שימוש באפליקציות ביתיות (שם החיבור המקובל הוא SINGLE LINK דהיינו 18 פינים).
DVI עם 24 פינים מכונה DUAL LINK, מסוגל להעביר רוחב פס גדול, כלומר עומק צבע ותדר. אבל זה לא ממש בא לידי שימוש באפליקציות ביתיות (שם החיבור המקובל הוא SINGLE LINK דהיינו 18 פינים).
A arikel אוהב את התחום הודעות 133 מעורבות 0 נקודות 16 5/12/08 #3 זה לא משנה אם כרטיס המסך שלי בעל 24+1 ה18+1 יתחבר ללא בעיה כרטיס מסך 7100gs gefroce תודה