א אבי יהב חבר אתר הודעות 11 מעורבות 0 נקודות 0 4/11/08 #1 שלום לכולם! ויש delay קטן בין הקול לתנועה חיברתי כבל סקארט מהטלויזיה לממיר ומהממיר חיברתי כבל RCA למגבר. האם עשיתי נכון? לעזרתכם אודה בברכה. אבי
שלום לכולם! ויש delay קטן בין הקול לתנועה חיברתי כבל סקארט מהטלויזיה לממיר ומהממיר חיברתי כבל RCA למגבר. האם עשיתי נכון? לעזרתכם אודה בברכה. אבי
א אבי יהב חבר אתר הודעות 11 מעורבות 0 נקודות 0 4/11/08 #3 נתוני רסיבר מדובר ברסיבר של ימהה דגם:RX-V363
D danidins חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 4/11/08 #4 אותה בעיה רק עם כבל אחר חיברתי Creative Zen M עם כבל רגיל שמחברים לטלויזיה (3 יציאות - אדום, צהוב, לבן) ויש דיליי בין הקול לתנועה. יש למישהו הסבר או פיתרון?
אותה בעיה רק עם כבל אחר חיברתי Creative Zen M עם כבל רגיל שמחברים לטלויזיה (3 יציאות - אדום, צהוב, לבן) ויש דיליי בין הקול לתנועה. יש למישהו הסבר או פיתרון?
אורי_ו כתב האתר צוות האתר הודעות 12,760 מעורבות 315 נקודות 83 4/11/08 #5 יכול להיות שמוגדר לך DELAY במגבר? בכל מקרה הכי טוב שתנסה להוציא RCA מ הOUT של הטלויזיה למגבר ולראות מה זה עושה. בנוסף נסה לעשות לממיר ריסט מלא ועדכון תוכנה (אם אתה לא יודע איך טלפון קצת למרכז התמיכה של החברה) , ולפעמים זה הבעיה.
יכול להיות שמוגדר לך DELAY במגבר? בכל מקרה הכי טוב שתנסה להוציא RCA מ הOUT של הטלויזיה למגבר ולראות מה זה עושה. בנוסף נסה לעשות לממיר ריסט מלא ועדכון תוכנה (אם אתה לא יודע איך טלפון קצת למרכז התמיכה של החברה) , ולפעמים זה הבעיה.
א אבי יהב חבר אתר הודעות 11 מעורבות 0 נקודות 0 10/11/08 #6 עדכנתי תוכנה של הממיר ולא עזר אך ניתן לדעת אם מוגדר לי DELAY במגבר? בברכה. אבי
א אבי יהב חבר אתר הודעות 11 מעורבות 0 נקודות 0 20/11/08 #7 DELAY נא עזרתכם בבקשה, כל רעיון לפתרון יתקבל בברכה. תודה רבה. אבי יהב
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 20/11/08 #8 השאלה אם יש ברסיבר שלך בכלל תכונת שינוי DELAY. תבדוק בחוברת הפעלה.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 21/11/08 #10 מוזר קצת, ניסית מה שאורי המליץ? (להוציא אות RCA אודיו מהטלויזיה לרסיבר)