delay בין הקול לתנועה

  • פותח הנושא פותח הנושא אבי יהב
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אבי יהב

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!
ויש delay קטן בין הקול לתנועה
חיברתי כבל סקארט מהטלויזיה לממיר ומהממיר חיברתי כבל RCA למגבר.
האם עשיתי נכון?
לעזרתכם אודה
בברכה.

אבי
 

באיזה רסיבר מדובר?
 
נתוני רסיבר

מדובר ברסיבר של ימהה דגם:RX-V363
 
אותה בעיה רק עם כבל אחר

חיברתי Creative Zen M עם כבל רגיל שמחברים לטלויזיה (3 יציאות - אדום, צהוב, לבן) ויש דיליי בין הקול לתנועה.

יש למישהו הסבר או פיתרון?
 

יכול להיות שמוגדר לך DELAY במגבר?
בכל מקרה הכי טוב שתנסה להוציא RCA מ הOUT של הטלויזיה למגבר ולראות מה זה עושה.

בנוסף נסה לעשות לממיר ריסט מלא ועדכון תוכנה (אם אתה לא יודע איך טלפון קצת למרכז התמיכה של החברה) , ולפעמים זה הבעיה.
 
עדכנתי תוכנה של הממיר ולא עזר

אך ניתן לדעת אם מוגדר לי DELAY במגבר?

בברכה.
אבי
 
DELAY

נא עזרתכם בבקשה, כל רעיון לפתרון יתקבל בברכה.
תודה רבה.
אבי יהב
 

השאלה אם יש ברסיבר שלך בכלל תכונת שינוי DELAY.
תבדוק בחוברת הפעלה.
 
מוזר קצת, ניסית מה שאורי המליץ? (להוציא אות RCA אודיו מהטלויזיה לרסיבר)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור