הי,
הגעתי ליישורת האחרונה עם שני דגמים - פנסוניק עם C10 ו-LG עם 50PS60FR.
שניהם נראים נהדר (לעינים שלי) והמחירים פחות או יותר דומים.
האם הולכים על פנסוניק עם רזולוציה פחותה או על LG עם 1980?
יש לי PS3 כך שאני מניח שאוכל לנצל יכולות 1080P אם אני הולך על LG (למרות ש-50% מהצפיה זה טלויזיה דרך YESMAXHD)...
תודה
הגעתי ליישורת האחרונה עם שני דגמים - פנסוניק עם C10 ו-LG עם 50PS60FR.
שניהם נראים נהדר (לעינים שלי) והמחירים פחות או יותר דומים.
האם הולכים על פנסוניק עם רזולוציה פחותה או על LG עם 1980?
יש לי PS3 כך שאני מניח שאוכל לנצל יכולות 1080P אם אני הולך על LG (למרות ש-50% מהצפיה זה טלויזיה דרך YESMAXHD)...
תודה