פלזמה BEST AND FINAL...

  • פותח הנושא פותח הנושא Destro
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Destro

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
הי,

הגעתי ליישורת האחרונה עם שני דגמים - פנסוניק עם C10 ו-LG עם 50PS60FR.
שניהם נראים נהדר (לעינים שלי) והמחירים פחות או יותר דומים.

האם הולכים על פנסוניק עם רזולוציה פחותה או על LG עם 1980?

יש לי PS3 כך שאני מניח שאוכל לנצל יכולות 1080P אם אני הולך על LG (למרות ש-50% מהצפיה זה טלויזיה דרך YESMAXHD)...


תודה
 

גם YES HD משדרים 1920 על 1080 (ברזולוציה).
 
הי,

הגעתי ליישורת האחרונה עם שני דגמים - פנסוניק עם C10 ו-LG עם 50PS60FR.
שניהם נראים נהדר (לעינים שלי) והמחירים פחות או יותר דומים.

האם הולכים על פנסוניק עם רזולוציה פחותה או על LG עם 1980?

יש לי PS3 כך שאני מניח שאוכל לנצל יכולות 1080P אם אני הולך על LG (למרות ש-50% מהצפיה זה טלויזיה דרך YESMAXHD)...


תודה

נראה לי שהייתי הולך על הLG .
פחות השתקפויות ורזולוציה גבוהה יותר.
 
בהחלט לדעתי תמיד עדיף HD מאשר HD READY.
ובמיוחד שאתה הולך לנצל את הרזולוציה הגבוהה הזאת מהיום הראשון ב MAXHD וב PS3.

דרך אגב MAX HD משדרים ברזולוציה 1080i.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור