D danabi1 אוהב את התחום הודעות 63 מעורבות 0 נקודות 6 3/11/08 #21 תשמע, אני לא כזה מבין גדול בתחום, אבל די רציתי ללכת על בטוח ובסה"כ אני די מרוצה מהצפייה בטלויזיה עד היום, לא נתקלתי בתקלה כלשהי ואיכות הצפייה סבבה לגמרי.
תשמע, אני לא כזה מבין גדול בתחום, אבל די רציתי ללכת על בטוח ובסה"כ אני די מרוצה מהצפייה בטלויזיה עד היום, לא נתקלתי בתקלה כלשהי ואיכות הצפייה סבבה לגמרי.