M mona חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 10/1/09 #1 שלום לכולם יש לי 50pv70 כבת שנה אני מרוצה מאוד אך התחילו להישמע כחצי שעה מרגע הפעלת המסך תיקתוקים מדי כמה דקות לפעמים התקתוק חזק ולפעמים חלש יותר האם משהו מכיר תופעה כזאת
שלום לכולם יש לי 50pv70 כבת שנה אני מרוצה מאוד אך התחילו להישמע כחצי שעה מרגע הפעלת המסך תיקתוקים מדי כמה דקות לפעמים התקתוק חזק ולפעמים חלש יותר האם משהו מכיר תופעה כזאת
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 12/1/09 #3 אם קנית מסך באחריות יורוקום, אמורה להיות לך אחריות שנתיים, דבר איתם. יכולות להיות לכך סיבות מכניות או חשמליות, קשה לדעת מבלי לבדוק.
אם קנית מסך באחריות יורוקום, אמורה להיות לך אחריות שנתיים, דבר איתם. יכולות להיות לכך סיבות מכניות או חשמליות, קשה לדעת מבלי לבדוק.
M mona חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 15/1/09 #6 הערב אבדוק אם יש קשר לרמקולים אשמע רק דרך הרסיבר