50PV70

  • פותח הנושא פותח הנושא mona
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mona

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם יש לי 50pv70 כבת שנה אני מרוצה מאוד אך התחילו להישמע כחצי שעה מרגע הפעלת המסך תיקתוקים מדי כמה דקות לפעמים התקתוק חזק ולפעמים חלש יותר האם משהו מכיר תופעה כזאת
 

אם קנית מסך באחריות יורוקום, אמורה להיות לך אחריות שנתיים, דבר איתם.
יכולות להיות לכך סיבות מכניות או חשמליות, קשה לדעת מבלי לבדוק.
 
נתקלת בבעיה כזאת? תודה על התייחסותך!
 

לא נתקלתי
 
הערב אבדוק אם יש קשר לרמקולים אשמע רק דרך הרסיבר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור