2b or not 2b 3d?

  • פותח הנושא פותח הנושא OldMan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

OldMan

חבר אתר
הודעות
29
מעורבות
0
נקודות
0
מישהו מהמבינים יכול להסביר לי מה הפשר של "תמיכה בתלת מימד" של הטלויזיות החדשות שהוצגו ב-CES2009? מה בדיוק צריך המסך לספק (מלבד המשקפיים). הרי כשיושבים באולמות IMAX ומוקרן סרט תלת מימדי אין מדובר כאן באיזה מסך עם בד קסמים. ובקיצור - מדוע שבדיוק אותה תמונה לא תוצג במסך רגיל - והמשקפיים הם אלה האחראים לתלת מימד.

האם זה עוד תרגיל שיווקי?
 

המשקפיים אחראים לחבר שתי תמונות המוקרנות בהפרש מסויים זו מזו, התמונה צריכה להיות מוקרנת בשיטה ספציפית על המסך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור