מישהו מהמבינים יכול להסביר לי מה הפשר של "תמיכה בתלת מימד" של הטלויזיות החדשות שהוצגו ב-CES2009? מה בדיוק צריך המסך לספק (מלבד המשקפיים). הרי כשיושבים באולמות IMAX ומוקרן סרט תלת מימדי אין מדובר כאן באיזה מסך עם בד קסמים. ובקיצור - מדוע שבדיוק אותה תמונה לא תוצג במסך רגיל - והמשקפיים הם אלה האחראים לתלת מימד.
האם זה עוד תרגיל שיווקי?
האם זה עוד תרגיל שיווקי?