אני בטוח שהוא לא נהנה, כפי שאני בטוח שהוא לא מזהה/מבין שהוא אוחז בלהב החרב, וגם אחרי ההבחנה הזו הוא ימשיך עם הטיפשויות שלו. הרי אין לו אפשרות לאלטרנטיבה חכמה יותר.
אני אמחק את התגובות שלי,אתה יודע מה, @YOSSI24 ? אני אפילו מתנצל על מה שכתבתי.
סך הכל זו לא אשמתך שאתה כותב דברים שמקפיצים אותי בצורה כזו.
אז אני מתנצל כאן בפומבי על תגובותי.
כאמור, אתחיל בלתקן את המעוות החל ממחר.
עבור ה-Frequency Response (להלן FR, נקראת גם Amplitude Response) המוכר מה-specs של רמקולים, מודדים את ה-SPL שיוצא מהרמקול על ה"ציר" (on axis) -- כלומר המיקרופון נמצא מול הטוויטר -- כפונקציה של התדר.מישהו יכול להסביר לי מה פרוש המילה ספינורומה?
ראיתי שלא התחלת למחוק הודעות. אין לי בעייה עם זה -- מחיקת ההודעות הבלתי-הולמות שלי לא הייתה מותנית בפעולה כלשהי מצידך.אני אמחק את התגובות שלי,
מה אוכל להגיד מהפך משמח, מאחל לנו כבוד הדדי.