תרשו לי לשלוח מכאן זר של ספינורומה ,

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יוסי , אתה נהנה לנהל קרבות תוך כדי שאתה אוחז בחרב מהלהב?
 
בכל מקרה -- @YOSSI24 -- החלטתי להניח לך, למעט אולי מקרים מיוחדים מעבר לרגיל שלך, שאני מקווה שלא ייקרו.

אולי גם אמחק חלק מההתייחסויות שלי. אם תרצה שהם ייעלמו לגמרי, תוכל למחוק את הציטוטים שלך של הודעות שלי. אם לא -- שיישארו.
אטפל בזה החל ממחר.
 

אתה יודע מה, @YOSSI24 ? אני אפילו מתנצל על מה שכתבתי.

סך הכל זו לא אשמתך שאתה כותב דברים שמקפיצים אותי בצורה כזו.

אז אני מתנצל כאן בפומבי על תגובותי.

כאמור, אתחיל בלתקן את המעוות החל ממחר.
 
אני בטוח שהוא לא נהנה, כפי שאני בטוח שהוא לא מזהה/מבין שהוא אוחז בלהב החרב, וגם אחרי ההבחנה הזו הוא ימשיך עם הטיפשויות שלו. הרי אין לו אפשרות לאלטרנטיבה חכמה יותר.

אתה יודע מה, @YOSSI24 ? אני אפילו מתנצל על מה שכתבתי.

סך הכל זו לא אשמתך שאתה כותב דברים שמקפיצים אותי בצורה כזו.

אז אני מתנצל כאן בפומבי על תגובותי.

כאמור, אתחיל בלתקן את המעוות החל ממחר.
אני אמחק את התגובות שלי,
מה אוכל להגיד מהפך משמח, מאחל לנו כבוד הדדי.
 
כל הכבוד
 

הגיע הזמן שהפורום יפסיק להיות מקום לטיפול עצמי בעינייני אגו ועיניינים אחרים, למעט אודיו
 
בפוסט אזה אעדכן איזה שירשורים "ניקיתי", כדי שאם תרצה, תוכל למחוק תגובות שלך, ותעדכן אותי עם דילגתי על משהו שהייתי אמור למחוק.
כשיסתיים ה"פרוייקט", אפשר יהיה למחוק את התגובה הזו, או שהיא תישאר לדיראון עולם.

יש מקרים שבהם לא מחקתי הודעות אלא הוצאתי התייחסויות בלתי-ראויות והשארתי טיעונים ענייניים. למשל כאן. עם זאת, אם עדיין נשאר לדעתך משהו בלתי ראוי, תודיע לי.

  1. ניקיתי את השירשור הנוכחי.
  2. ב"ספינורמה ורמקולים על פי פלויד טול -- איך משווים" לא מצאתי כלום
  3. סיימתי עם "רפרנס. יש כזה?" -- 29 עמודים...
  4. ב"קצת מחמאות לכותבים !" לא מצאתי כלום
  5. ב"ספינורמה ורמקולים על פי פלויד טול -- מבוא" לא מצאתי כלום
  6. ב"סלון או חדר האזנה יעודי?" לא מצאתי כלום.
  7. ב"כגודל הציפיות גודל ה......? ואו איך הציפיות הן המכשול להנאה , לדעתי הכנועה.." לא מצאתי כלום.
  8. סיימתי עם "אקוסטיקה ביתית - מה החשיבות ומה ועם מי ניתן לעשות?"
  9. סיימתי עם "צורות חיבור הטרינוב במערכת שלי"
  10. סיימתי עם "האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?"
  11. סיימתי עם "הופך את עולמי - שינוי דרמתי במחשבה"
  12. סיימתי עם "צליל גדול"
בזה סיימתי את הטיפול בכל ההודעות הבעייתיות שמצאתי.
 
נערך לאחרונה ב:
ניקיון תמיד טוב.
 

כאמור, סיימתי את מחיקת/עידכון כל הפוסטים הבלתי-הולמים שמצאתי. בחלק מהמקרים השארתי טיעונים ענייניים.

בכמה השירשורים הראשונים שבדקתי, עברתי דף אחרי דף, גם חיפשתי YOSSI24 וגם עברתי על כל הדף.

בהמשך, נזכרתי שיש חיפוש בפורום, כולל חיפוש מתקדם, שבאמצעותו חיפשתי את מילת המפתח YOSSI24 בהודעות שפורסמו ע"י AK1. זה עלול להחמיץ הודעות שאינן כוללות ציטוט או איזכור מפורש של YOSSI24.

@YOSSI24 -- אם אתה מוצא הודעות בלתי הולמות שלי, ו/או יש לך הסתייגויות כלשהן מפוסט שהושאר, אתה מוזמן להעיר לי, או כאן או בפרטי.

אם אתה רוצה למחוק הודעות שלך שמצטטות/מתייחסות אלי, אתה יכול להתחיל בחיפוש מתקדם של מילת המפתח AK1 בהודעות שפורסמו ע"י YOSSI24, ו/או במעבר סדרתי על השירשורים המוזכרים בהודעה הקודמת.
 
נערך לאחרונה ב:
מה שגרם לי לשינוי זה משפט קטן של דן, שאמר על ההתנצחות בינינו "זה לא לרמה שלך", ופתאום עלה בדעתי שזה אכן לא ברמה שלי, אבל גם בעצם לא שלך, ואם יש אמירות שלך שהקפיצו אותי, זה לא אומר שאתה אשם במשהו -- העניין הוא אצלי. תודה דן!

אז אני מתנצל שוב, @YOSSI24 -- הטיפשות כולה שלי!
 
נערך לאחרונה ב:
מישהו יכול להסביר לי מה פרוש המילה ספינורומה?
 

מישהו יכול להסביר לי מה פרוש המילה ספינורומה?
עבור ה-Frequency Response (להלן FR, נקראת גם Amplitude Response) המוכר מה-specs של רמקולים, מודדים את ה-SPL שיוצא מהרמקול על ה"ציר" (on axis) -- כלומר המיקרופון נמצא מול הטוויטר -- כפונקציה של התדר.

ספינורמה היא אוסף מדידות FR, לא רק על הציר, אלא מכל הזוויות סביב הרמקול, 360 מעלות במישור האופקי (בגובה הטוויטר) ו-360 מעלות במישור האנכי:
index.jpg

במקור מודדים ב-70 נקודות, אם כי אפשר למדוד גם בנקודות ביניים.

על סמך המדידות האלה, מחשבים (בניגוד למודדים), על פי כל מיני נוסחאות וממוצעים, כל מיני מדדים, כמו Early Reflections, Sound Power. Directivity Index וכד', ולפיהם אפשר:
  • להציג את המדדים האלה (כולל המדידה הבודדת של FR on-axis) בגרפים, ויש כל מיני קריטריונים לשפוט מה משפיע לטובה ומה לרעה, כמו עד כמה הגרפים שטוחים, חלקים, דומים זה לזה וכו'

  • לחשב, על פי נוסחה די מסובכת, מספר בודד בין 0.0 ל-10.0 שהוא "ציון הספינורמה".
Index.png
 
אני אמחק את התגובות שלי,
מה אוכל להגיד מהפך משמח, מאחל לנו כבוד הדדי.
ראיתי שלא התחלת למחוק הודעות. אין לי בעייה עם זה -- מחיקת ההודעות הבלתי-הולמות שלי לא הייתה מותנית בפעולה כלשהי מצידך.

רק רציתי לדעת אם קיבלת את ההתנצלות שלי, ושאפשר לפתוח דף חדש.

שלחתי לך גם הודעה פרטית ברוח זו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור