תקופון שמע חדש במרשתת


שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
שמעון ידידי היקר. יש משהו בדברייך שנוגע בהגיון. אבל יש עוד נקודת מבט שאותה ראוי לציין .

אם שכונת היוקרה בפתח תקווה אינה יוקרתית או לפחות מושקעת יותר משכונה איכותית סטנדרטית זה אומר שהסלוגן שקרי, מה שלא קורה עם YG אקוסטיק.

החשד שלך הגיוני ומאוד לגיטימי. רמקול מעץ = סאונד "טבעי" ורמקול מאלומניום = סאונד מתכתיי. כל זה בהחלט יכול להכנס למחשבה טרם האזנה. אבל, כאשר חושבים בהגיון מגלים כי ישנם המון רמקולים מעץ שהצליל שלהם מאוד מתכתי וגלינו שלא מעט רמקולים מחומרים מעובדים נשמעים טבעיים מהם. נכון, גם שם יש לא טבעי או לא "נכון" ולכן החשד הזה אמור להתעורר כאשר מדברים על כל רמקול שמיוצר היום וטרם שמענו אותו.

עושה מוסיקה? לא יודע. זה מאוד אישי. מה שאני יודע הוא שהוא מאוד מאוזן, מאוד מדויק ומהיר, הפרזנטציה אינה גדולה מידי ולא קטנה מידי {גיטרה בגודל של גיטרה} וכמובן שאין שמץ של חריפות או מתכתיות בצליל. מבחינתי זהו בסיס מעולה למוסיקה או למוצר איכות יוקרתי ומושקע.

נמר, בוא אגיד לך למה אני חושב שזו סיסמה של צעיר פזיז ו/או סתם של סוחר חלקלק, ולמה היא נשמעת לי צורמת ולא מתאימה לעולם היי-אנד ובוודאי לא לעולם המוזיקה והאמנות.

אני מניח שאתה ואני וכל הקוראים כאן מסכימים שאי אפשר לשחזר אחד לאחד את האירוע המוזיקלי. אם כן, מה שנשאר למתכנן האודיו (ובמקרה הזה, למתכנן הרמקולים) הוא לשים דגש על היסודות החיוניים ביותר לדעתו לשחזור האירוע המוזיקלי. כלומר, אנחנו נכנסים כאן לאיזור הפרשנות והטעם. אם כן, לבוא ולטעון על הרמקולים שלך שהם הכי טובים בעולם, פירושו לצרוח שהפרשנות והטעם שלך הם הכי טובים בעולם. במילים אחרות, תמצית הבורות וגסות הטעם!
אם לכך אתה קורא פטריוטיות ישראלית, אני מניח שאתה צודק - זה אכן מאפיין חלקים נרחבים בחברה שלנו.

נ.ב. (לשם הקוריוז)
רק לפני זמן קצר חזרו כמה אודיופילים ממינכן וסיפרו על חוויותיהם. לא שמעתי שאף אחד מהם שם את הרמקולים של הישראלי במקום הראשון בסדר העדיפויות שלו.

ועוד נ.ב., (לסבר את האוזן)
ידיד, אודיופיל ותיק, עשה מסע אודיופילי ארוך ומעניין בחיים שלו. הוא החזיק בציוד יקר ביותר שנחשב לטוב ביותר, אבל זה לא סיפק אותו. אז עכשיו הוא מחזיק ברמקולים קוואד 57 ומונובלוקים שפופרתיים של קוואד, והוא חושב שזה הציוד "הכי טוב בעולם (שלו!)".
 

אלוהיםאדירים

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
0
נקודות
0
ידידנו גבע נוקט בשיטות שיווקית אגרסיביות ולכן יצא בסיסמא שיווקית, שנועדה לצרכי שיווק ומיועדת לענות על מטרות שיווקיות. אין בינה לבין "האמת" שום קשר, בדיוק כמו שאין קשר בין המשקה הסוכרי התוסס בצבע חום שנקרא קוקה קולה, לבין "טעם החיים".

לא צריך להתרגש מהצעד הזה ולשפוט אותו בפרמטרים של איכות מוזיקלית או עמידה בהבטחות הסיסמא. כל העולם המסחרי עובד בשיטות האלה, ומכיוון שיואב גבע נכנס לביזנס הזה בשביל למכור ולא בשביל לתרום לתרבות האנושית או להפוך את העולם לטוב יותר, די טבעי שהוא יחפש גימיקים על מנת להתבלט. הבחור מבין על איזה מגרש הוא משחק ומשחק בהתאם.

די ברור שהוא מצליח להתבלט בזכות הגימיק הזה, אבל לאורך זמן זה לא יספיק לו.
הוא יהיה חייב גם לספק סחורה שתצדיק את המחירים המופרעים של הרמקולים שלו. ומי שמבין במיתוג, מבין גם ש"לספק סחורה" זה לא בהכרח לייצר רמקולים שנשמעים סוף הדרך, כי אני מעיז להעריך שחלק ניכר ממי שקונים את הרמקולים שלו, קונים אותם בשביל ההרגשה ותחושת הסיפוק שקנו את הטוב ביותר שיכלו. אני מהמר שרובם לא בוחנים אותם בהאזנה עיוורת מול רמקולים מתחרים ואז מחליטים. הם קונים מותג שנשמע טוב, אבל חשוב מכך נראה טוב, עולה כראוי וממותג גבוה, בדיוק כמו רוב מוצרי ההי אנד. כל עוד הוא ימשיך לשכנע אותם שכך, אנשים ימשיכו לקנות. ולכן מספיק שישמור על מיצוב של רמקול יקר ששווה את מחירו, והוא יצליח.

מעבר לכל זה ברור שהרמקולים שלא הם לא הכי טובים בעולם, כי באודיו אין דבר כזה "הכי טוב". מה שטוב לי לא טוב לאחר וכל שימוש בביטוי אבסולטי הוא שימוש לא רציני. לכולם כאן ברור שבחדר מסוים רמקול מדפי שעולה עשירית מהרמקולים של גבע, עם מגבר צנוע ואקוסטיקה טובה, יכול להשמע פי כמה וכמה יותר טוב מהרמקולים הכי טובים בעולם שמייצר יואב גבע. וכל רמקול מתחרה אחר של יצרן יקר (VSA?), יכול להשמע לאוזניים של כל אחד מאיתנו הרבה הרבה יותר טוב מאלו של גבע. so what? זה לא הופך אף אחד מהם לרמקול הכי טוב בעולם כי אין שטות כזו.

ומבחינת מי שמאמינים שהחוכמה באודיו היא לייצר מוצרים מעולים במחירים לא גבוהים, הרמקולים של גבע יכולים להיות כישלון חרוץ.
בקיצור, בעסה. אין 'אמת אחת' גם באודיו.
 

dys

אוהב את התחום
הודעות
266
מעורבות
0
נקודות
16
אלוהים אדירים כתב
ידידנו גבע נוקט בשיטות שיווקית אגרסיביות ולכן יצא בסיסמא שיווקית, שנועדה לצרכי שיווק ומיועדת לענות על מטרות שיווקיות. אין בינה לבין "האמת" שום קשר, בדיוק כמו שאין קשר בין המשקה הסוכרי התוסס בצבע חום שנקרא קוקה קולה, לבין "טעם החיים".

לא צריך להתרגש מהצעד הזה ולשפוט אותו בפרמטרים של איכות מוזיקלית או עמידה בהבטחות הסיסמא. כל העולם המסחרי עובד בשיטות האלה, ומכיוון שיואב גבע נכנס לביזנס הזה בשביל למכור ולא בשביל לתרום לתרבות האנושית או להפוך את העולם לטוב יותר, די טבעי שהוא יחפש גימיקים על מנת להתבלט. הבחור מבין על איזה מגרש הוא משחק ומשחק בהתאם.

די ברור שהוא מצליח להתבלט בזכות הגימיק הזה, אבל לאורך זמן זה לא יספיק לו.
הוא יהיה חייב גם לספק סחורה שתצדיק את המחירים המופרעים של הרמקולים שלו. ומי שמבין במיתוג, מבין גם ש"לספק סחורה" זה לא בהכרח לייצר רמקולים שנשמעים סוף הדרך, כי אני מעיז להעריך שחלק ניכר ממי שקונים את הרמקולים שלו, קונים אותם בשביל ההרגשה ותחושת הסיפוק שקנו את הטוב ביותר שיכלו. אני מהמר שרובם לא בוחנים אותם בהאזנה עיוורת מול רמקולים מתחרים ואז מחליטים. הם קונים מותג שנשמע טוב, אבל חשוב מכך נראה טוב, עולה כראוי וממותג גבוה, בדיוק כמו רוב מוצרי ההי אנד. כל עוד הוא ימשיך לשכנע אותם שכך, אנשים ימשיכו לקנות. ולכן מספיק שישמור על מיצוב של רמקול יקר ששווה את מחירו, והוא יצליח.

מעבר לכל זה ברור שהרמקולים שלא הם לא הכי טובים בעולם, כי באודיו אין דבר כזה "הכי טוב". מה שטוב לי לא טוב לאחר וכל שימוש בביטוי אבסולטי הוא שימוש לא רציני. לכולם כאן ברור שבחדר מסוים רמקול מדפי שעולה עשירית מהרמקולים של גבע, עם מגבר צנוע ואקוסטיקה טובה, יכול להשמע פי כמה וכמה יותר טוב מהרמקולים הכי טובים בעולם שמייצר יואב גבע. וכל רמקול מתחרה אחר של יצרן יקר (VSA?), יכול להשמע לאוזניים של כל אחד מאיתנו הרבה הרבה יותר טוב מאלו של גבע. so what? זה לא הופך אף אחד מהם לרמקול הכי טוב בעולם כי אין שטות כזו.

ומבחינת מי שמאמינים שהחוכמה באודיו היא לייצר מוצרים מעולים במחירים לא גבוהים, הרמקולים של גבע יכולים להיות כישלון חרוץ.
בקיצור, בעסה. אין 'אמת אחת' גם באודיו.
עוד פעם אני צריך להסכים עם אלוהים ולהצטער, פעם נוספת, שלא יכולתי לכתוב טוב ממנו.

יהודה
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
שמעון: "בוא אגיד לך למה אני חושב שזו סיסמה של צעיר פזיז ו/או סתם של סוחר חלקלק, ולמה היא נשמעת לי צורמת ולא מתאימה לעולם היי-אנד ובוודאי לא לעולם המוזיקה והאמנות".

יואל: "האמירות האלה פשוט אינן רלוונטיות למה שיואב גבע עושה: מייצר מוצר, משווק ומוכר אותו. מנגד, הוא בהחלט הצליח. באמצעות סיסמא פרובוקטיבית ועם איכות בצד הגבוה של הסקלה, כולם מתייחסים אליו, לסיסמא ולמוצרים שלו. וזה כבר לא ממש חשוב אם זה נכון (וכל אחד יסכים כי זה לא יכול להיות נכון מלכתחילה). ההתנשאות שלך שמעון היא החטאה רבתי. הסיסמא שלו הצליחה. עובדה.
ואחרון: לרמקולים אין דבר וחצי דבר עם עולם המוזיקה והאמנות. אלה מוצרים שצריכים לשחזר מידע בתחום השמע הקיים במקום אחר".
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
יואל, אתה אולי רגיל לענייני שיווק או משלים איתם. אני לא.
לעומת זאת, אני בהחלט מקבל את דבריו של "אלוהים אדירים".
עם זאת, אינני סוחר, אלא לקוח, ואני רוצה וזכאי שיפנו אליי בצורה ישרה והוגנת,
ולא בסיסמאות צעקניות ובוטות. כי בכל זאת אני מתעקש שהיי-אנד זה לא מחנה יהודה.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
לשמעון: ממש לא קשור להשלמה שלי או לא. שיווק הוא כלי של היצרן/מוכר - לא יותר, לא פחות. "הכי טוב על פני האדמה. נקודה" זה כל מיני דברים, אבל ממש לא מחנה יהודה.
גבע, או כל אחד אחר, פונה בצורה מסוימת לקהל הלקוחות הפוטנציאלי, אבל הוא, או כל אחד אחר, אינו מחויב לקלוע לטעמו של כל אחד.
ובכל זאת: מתוך עשרות יצרני רמקולים ברמת המחיר הזאת שהגיחו בשנים האחרונות והנלחמים על הכרה ראשונית לפחות, גבע הצליח בכך שכולם מכירים ומתייחסים אליו כפי שהוא רצה.
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
לשמעון: ממש לא קשור להשלמה שלי או לא. שיווק הוא כלי של היצרן/מוכר - לא יותר, לא פחות. "הכי טוב על פני האדמה. נקודה" זה כל מיני דברים, אבל ממש לא מחנה יהודה.
גבע, או כל אחד אחר, פונה בצורה מסוימת לקהל הלקוחות הפוטנציאלי, אבל הוא, או כל אחד אחר, אינו מחויב לקלוע לטעמו של כל אחד.
ובכל זאת: מתוך עשרות יצרני רמקולים ברמת המחיר הזאת שהגיחו בשנים האחרונות והנלחמים על הכרה ראשונית לפחות, גבע הצליח בכך שכולם מכירים ומתייחסים אליו כפי שהוא רצה.

אני חושב שאין צורך להעליב את שוק מחנה יהודה,
אפילו הם לא צועקים "שלי מס 1" "שלי הכי גדול", עשה לי טובה.

בשאר, אתה בעצם תומך בדברים שנאמרו.
אם אני ארחיב את מה שאתה אומר,
אז YG,מביא קודם כל נסיון לעקוף את כולם בסיבוב, לבסס סטטוס מיידי של מ"ס1 ,
לעשות המון רעש עם תוכנית שיווקית סופר אגרסיבית, ולגרום לכולם לחשוב שהוא שחקן ברמה של חברות מבוססות,
ולעשות את כל זה היום, (אין לו +20 שנה לשרוף על לבנות שם ).

ההבדל היחיד בינך ובין הטוענים נגדו, זה שלך אין בעיה עם זה,
ואינך רואה בזה אפקט שלילי גם ישירות עליך, זה כבר סיפור אחר.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,090
מעורבות
4,240
נקודות
113
אני חושב שאין צורך להעליב את שוק מחנה יהודה,
אפילו הם לא צועקים "שלי מס 1" "שלי הכי גדול", עשה לי טובה.

בשאר, אתה בעצם תומך בדברים שנאמרו.
אם אני ארחיב את מה שאתה אומר,
אז YG,מביא קודם כל נסיון לעקוף את כולם בסיבוב, לבסס סטטוס מיידי של מ"ס1 ,
לעשות המון רעש עם תוכנית שיווקית סופר אגרסיבית, ולגרום לכולם לחשוב שהוא שחקן ברמה של חברות מבוססות,
ולעשות את כל זה היום, (אין לו +20 שנה לשרוף על לבנות שם ).

ההבדל היחיד בינך ובין הטוענים נגדו, זה שלך אין בעיה עם זה,
ואינך רואה בזה אפקט שלילי גם ישירות עליך, זה כבר סיפור אחר.

זה בדיוק העניין טריטון.
הוא צעק צעקה בסלוגן, שיווק באגרסביות, הביא את המותג להכרה עולמית מאוד מהר, וגרם לכולם להבין {לא לחשוב, להבין} שהוא שחקן ברמה של חברות מבוססות.

הרי הרמקול שלו מתחרה בוילסונים ויש כאלה שמשדרגים מוילסון ל-YG. זו עובדה. הוא מתחרה בעוד כמה חברות מפורסמות ונחשבות מאוד כמו רוקפורט, קונצנסוס, פוקאל ועוד. אני יכול להעיד שהוא מצליח לתת להם חתיכת פייט וזה מבחינתי ראוי להערצה.

גם אם זה לא ממש מלהיב אותך אתה לא יכול להתעלם מכך שהרמקולים של YG בהחלט נחשבים בעולם. אינני מצליח להבין מהיכן מגיעות ה"תלונות" הללו?
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
נו , וקרלסברג טובים יותר?
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
לאורי: לף בוודאי טובים יותר. אבל קרלסברג מוכרת הרבה יותר.
ולעניין עצמו: בעוונתי כי רבים, שמעתי בהזדמנויות רבות מני ספור דברי קילוסין ושבח של גדולי יצרני הרכב (ועוד כמה) על מוצריהם שאין שניים להם וממש אוטוטו יעשו מהפיכה, ובכלל פתגמי שיווק לאין ספור.
אדם בן זמננו אמור להבין במה מדובר, ולשמוע את הדברים עם קורט מלח אגב נטרול הממבו-ג'מבו מהמהות עצמה.
יחסי העבודה בין היצרן/משווק ודבריו ובין הלקוח צריכה להיות ברורה ואמורה להיות ידועה לכל.
מי שלא, מוזמן לנחות במציאות.
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
זה בדיוק העניין טריטון.
הוא צעק צעקה בסלוגן, שיווק באגרסביות, הביא את המותג להכרה עולמית מאוד מהר, וגרם לכולם להבין {לא לחשוב, להבין} שהוא שחקן ברמה של חברות מבוססות.

הרי הרמקול שלו מתחרה בוילסונים ויש כאלה שמשדרגים מוילסון ל-YG. זו עובדה. הוא מתחרה בעוד כמה חברות מפורסמות ונחשבות מאוד כמו רוקפורט, קונצנסוס, פוקאל ועוד. אני יכול להעיד שהוא מצליח לתת להם חתיכת פייט וזה מבחינתי ראוי להערצה.

גם אם זה לא ממש מלהיב אותך אתה לא יכול להתעלם מכך שהרמקולים של YG בהחלט נחשבים בעולם. אינני מצליח להבין מהיכן מגיעות ה"תלונות" הללו?


זהו ? הרמקולים האלה נחשבים בעולם ?
לכל רמקולים שנחשבים בעולם, לוקח זמן להתבשל לקונצנזוס.

נותן פייט לוילסון ? במה ?
אתה מכיר מישהו ששדרג מוילסון לYG ?

בכלל להביא חברות כמו FOCAL בנשימה אחת עם YG זה לא לעניין.
יש לו משהו לדבר עם FOCAL ?!
בפעם האחרונה שבדקתי, לא היתה לו מחלקת תכנון דרייברים,
וליין רחב ופלח שוק כמו של FOCAL, לא נראה לי שהם מודאגים.
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
לאורי: לף בוודאי טובים יותר. אבל קרלסברג מוכרת הרבה יותר.
ולעניין עצמו: בעוונתי כי רבים, שמעתי בהזדמנויות רבות מני ספור דברי קילוסין ושבח של גדולי יצרני הרכב (ועוד כמה) על מוצריהם שאין שניים להם וממש אוטוטו יעשו מהפיכה, ובכלל פתגמי שיווק לאין ספור.
אדם בן זמננו אמור להבין במה מדובר, ולשמוע את הדברים עם קורט מלח אגב נטרול הממבו-ג'מבו מהמהות עצמה.
יחסי העבודה בין היצרן/משווק ודבריו ובין הלקוח צריכה להיות ברורה ואמורה להיות ידועה לכל.
מי שלא, מוזמן לנחות במציאות.

כמה קל להבין את עמדתך כשהיא מוצגת בהירה ואיתנה.
מסכים אתך.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,090
מעורבות
4,240
נקודות
113
כשאנחנו מדברים על רמקולים בטווח המחיר הזה אז די ברור שאני מדבר על סדרת האוטופיה.

כן, יש כאלה שעברו מוילסון ל-YG.

YG אקוסטיק בשלו את עצמם היטב בשנים האחרונות.

בקיצור.
לא צריך להיות 20 שנה יצרן רמקולים בשביל שיתחילו להתייחס אלייך. אזכיר לך שרוב יצרניות האקסטרים די חדשות. רובן אינן עולה על 10 שנים ומעטות מהן ממש וותיקות.

אל תיתן לזמן להטעות אותך ידידי היקר. ישנם המון מהנדסים מחוננים שהפכו רמקול לרפרנס בשנה אחת בלבד.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אחרי איזה 50 בירות מסוגים שונים אני יכול להגיד שלף יותר טובים מקרלסברג... :)

אגב יואל הכוונה הייתה שגם להם סלוגן דומה.
עבד להם לא?
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
כשאנחנו מדברים על רמקולים בטווח המחיר הזה אז די ברור שאני מדבר על סדרת האוטופיה.

כן, יש כאלה שעברו מוילסון ל-YG.

YG אקוסטיק בשלו את עצמם היטב בשנים האחרונות.

בקיצור.
לא צריך להיות 20 שנה יצרן רמקולים בשביל שיתחילו להתייחס אלייך. אזכיר לך שרוב יצרניות האקסטרים די חדשות. רובן אינן עולה על 10 שנים ומעטות מהן ממש וותיקות.

אל תיתן לזמן להטעות אותך ידידי היקר. ישנם המון מהנדסים מחוננים שהפכו רמקול לרפרנס בשנה אחת בלבד.

נמר, בוא נסגור את זה ככה, ואני מצדי סיימתי:
אולי YG היא חברה טובה, לא יודע, לא שמעתי (וכמו שכבר כתבתי, אני תוהה אם אלומיניום עושה מוזיקה). בכל מקרה, אני אישית אוהב סגנון שיש בו עומק, רבדים ומשקעים שמדברים בעד עצמם. במילים אחרות, אני סולד מטירונים צעקנים ומסיסמאות נבובות, ואני מאמין שמי שצורח אותן לא מסוגל לעמוד באמת מאחוריהן. זהו, THE END!
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
כן, גם ביל גייטס וסטיב ג'ובס היו טירונים פעם...
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,090
מעורבות
4,240
נקודות
113
דוגמאות ליצרניות נחשבות בעולם שקמו בעשור האחרון.

http://www.nuforce.com/hi/company.html

http://www.consensusaudio.com/englisch/sites/01_01_aboutus.html

לינק נוסף ליצרנית שהסלוגן שלה הוא "הרמקול הטוב ביותר".

http://www.lumenwhite.com/main.html

קצת יותר מעשור אך גם יצרנית נחשבת מאוד.
http://www.vivaaudio.com/aboutus.htm

עליהם אני בכלל לא מדבר. לא רק שהם הצליחו להכניס את עצמם לרפרנס העולמי עם מוצרים מדהימים, הם אפילו סינים.
http://www.audiospace-hifi.com/news.asp?menuid=1048&supmenuid=1047
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,090
מעורבות
4,240
נקודות
113
נמר, בוא נסגור את זה ככה, ואני מצדי סיימתי:
אולי YG היא חברה טובה, לא יודע, לא שמעתי (וכמו שכבר כתבתי, אני תוהה אם אלומיניום עושה מוזיקה). בכל מקרה, אני אישית אוהב סגנון שיש בו עומק, רבדים ומשקעים שמדברים בעד עצמם. במילים אחרות, אני סולד מטירונים צעקנים ומסיסמאות נבובות, ואני מאמין שמי שצורח אותן לא מסוגל לעמוד באמת מאחוריהן. זהו, THE END!

אבל עדיין לא שמעת אותו.:)
ואם הוא עושה בדיוק את מה שאתה אוהב, מה אז?:)

שמעון יקירי.
אני מסכים עם רוב דברייך, אפשר להגיד שעם הרוב המוחלט. במקרה הזה אנחנו חלוקים וזה בסדר גמור. ככה לפחות יהיה לנו על מה לדבר שנפגש ואולי אפילו נארגן איזו השוואה מעניינת.
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
תודה על הדוגמה אורי, דוגמה טובה.

נכון , אפילו להם לקח המון זמן.
הם אז לא טענו, ועד היום לא טוענים, ששלהם "הכי טוב", למרות ששלהם הכי טוב.

אחרי הרבה זמן שהם הוכיחו את העליונות הטכנולוגית שלהם, גם למבקריהם לא נותר אלא להביע הערכה.

אבל אלה גאונים, הם יכולים להרשות לעצמם לקחת את הזמן ..
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
נמר, כנראה שאני ואתה לא באים מאותו מקום.
הבאתי לך את הדוגמה של LINKWITZ, ללא הצלחה מרובה.
אנסה שנית,שמע סיפור.

עד היום יש לי, MOREL ישן, שצריך תיקון,(לא מסוגל לזרוק)
מהתקופה שהם היו בונים עם SCANSPEAK,אלמנטים עם Time Alignment, קרוס נקודה לנקודה, נגדים קרמיים ..

למרות כל זה, אף אחד אפילו לא ידע מה יש ברמקול הזה, ורבים התעלמו מה"ישראלי".
הנה דוגמה לחברה ישראלית שהפכה להיות אגדה, הוכיחה עליונות טכנולוגית בתכנון, ועד היום, אינה מדברת בשבחי עצמה, כמו אנשים מסוימים.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור