תקופון שמע חדש במרשתת


Giant Steps

אוהב את התחום
הודעות
151
מעורבות
12
נקודות
18
יואל,
תודה על הקישור המעניין. לטעמי הפנינה האמיתית היא המאמר של Duke LeJeune מחברת AudioKinesis . המאמר מסביר יפה את העקרונות המנחים את החברה בתכנון הרמקולים שלה, והם התייחסות לחשיבות האדירה של האינטראקציה הין הרמקול לחלל בו הוא מוצב. הרמקולים שלהם מנסים לחקות במידה מסוימת דפוס פיזור של רמקול אלקטרוסטטי אשר מחד מקרין ישירות צליל באופן כיווני כלפי המאזין ומאידך מקרין לאחור צליל בעל אותו הרכב ספקטרלי אשר מגיע בתור החזרים מאוחרים אל המאזין. הם עושים זאת באמצעות מערך דרייברים כפול של טוויטר שופרי ויחידת באס בקדמת ובאחורי הרמקול, תיבה רחבה יותר מאשר עמוקה ומיקום שונה של מערך היחידות מלפנים ומאחור ( הם מצליחים להיפטר גם מה - floor dip בעקומת ההענות ). אם הרמקולים מוצבים מספיק רחוק מהקיר שמאחוריהם ובזווית כלפי המאזין, מתקבל פיזור אופטימלי של הצליל המציג את היתרונות המפורטים במאמר.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
שמעון. אני חושב הפוך ממך ואף מעריך את הסלוגן של יואב.

אני אומנם לא יועץ שיווקי מוסמך אך אני בהחלט יודע מה צריך לעשות על מנת לגרום לאנשים לדבר על מוצר. אני סבור ובטוח שחלק מהסיבה שיואב החליט {או כל אחד שהגה את הסלוגן הזה} היא על מנת לגרום לאנשים להתעניין.

זה ש-YG הם רמקולים מצויינים בכל קנה מידה אין ויכוח. זה הוכח ברמת ההוכחה. לעומת זאת ישנם אנשים שחושבים אחרת. אני חושב על הרבה סלוגנים אחרת ממה שהם מתארים, וחלק מהסלוגנים של מוצרי אודיו רחוקים מאוד מהמוצר עצמו. במקרה של YG אקוסטיק הסלוגן לא רחוק מהאמת. הם אכן נחשבים בין הרמקולים הטובים שיש.

או במילים אחרות.
יש כאלה שיסכימו עם ההצהרה ויש כאלה שלא. אני לא מכיר אדם אחד שיגיד שה-YG אקוסטיק הוא אינו רמקול טוב.

לגבי הבניה ואיכות הבניה.
יצא לי לראות אותו במו עיני, אפילו לשמוע. איכות הבניה שלו היא בהחלט אחת מהמרשימות שנתקלתי בהן, אולי המרשימה ביותר. איכות הצליל היא לא פחות ממדהימה ולדעתי הוא אולי לא הרמקול "הטוב ביותר בעולם" אך בהחלט בין הטובים ביותר ששמעתי, ושמעתי.

בקיצור.
המטרה של סלוגן היא מעבר לתיאור המוצר. המטרה של סלוגן מורכבת ובמקרה הזה אינה רחוקה מהמציאות.

כן, אני מניח שחלק גדול מאיתנו התרגל להבלי הפרסומת, ואף בולע אותם בהנאה.
מה שמזכיר לי שלפני כמה שנים, בעברי לתומי ליד בית החולים בילינסון בכניסה לפתח תקווה,
אחד המקומות הרועשים והמכוערים ביותר בישראל, ראיתי ממולו (ממול לבית החולים) שלט ענק ובו נכתב: "כאן מוקמת שכונת היוקרה פתח תקווה הירוקה" (או משהו כזה)...

בכל מקרה, אם הרמקולים האלה טובים או לא, אינני יודע, לא שמעתי (ובכלל, יש לי חשד - מוצדק או לא מוצדק, לא בדקתי עדיין - שגוף אלומיניום יכול אולי לייצר דיוק, פירוט ותכונות היי-פיי אחרות, אבל לא מוזיקה). אבל דבר אחד אני כן יודע: ססמאות צעקניות כאלה לא היו עוברות באירופה ובחוגי מאזינים אניני טעם.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
שמעון. לא לעניין בכלל.
או שאתה בעל אג'נדה מלאה.
או שאתה בעל טינה מסויימת.
או שסתם אתה אוהב לעשות הרבה רעש. אבל לדבר ככה על מוצר שיש עליו כזה קונצנזוס עצום ועוד להגיד "לא שמעתי".

מה אתה רוצה להיות, הילד שצעק "המלך הוא עירום" ?
אפילו הוא קודם הסתכל.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
ל 99% מהכותבים כאן יש אג'נדה שקשורה בלרמוז על מוצר של הסוחר שהם קנו ממנו, כמשהו טוב- היות ואותו סוחר נתן או יתן לו הנחה בעתיד.
זה רדוד עד כדי כך.
ולגבי הכתבה עם VS- מצחיק עד כמה כתבה מוזמנת של "פרופיל" המתואר בצורה די רדודה- עיניינה כמה אודיופילים כאן בצורה שזה ריתק אותם.
בחחיאט דינאק- או כמו שערפת היה אומר- לכו לשתות מים מים המלח.

אפשר לשאול כאן חבר מאוד עצבני על תחושותיו מהאדון הזה לאור היכרות הדוקה ומיילים רבים לאחר שהרמקול שלו הגיע לארץ.
הבנתי שתחושות אהבה לא היו שם(ורד)
דרך אגב- VS יש חוצפה. הוא מתבכיין על מחירי האודו שקפצו לרמות לא הגיוניות. מצד שני הוא שוכח לספר לנו שיש כמה דגמים של הרמקולים שלו שנמכרים במחירים "לא הגיוניים" שלא מחזיקים מים . כאשר הם מגיעים לאודיוגון הם נחתכים בעשרות אחוזים רבים מאוד, מעבר למקובל. וזה עוד לפני השאלה ,למה הם מוציאים דגמים שונים שוב ושוב ונוטשים דגמים אחרים כל שנתיים? האם זה בגלל תגליות מדעיות שהוא גילה?
העקיצה שלו ל YG היא מסיבה פשוטה- הם מתחרים על אותו פלח שוק.
 
נערך לאחרונה ב:

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
שמעון. לא לעניין בכלל.
או שאתה בעל אג'נדה מלאה.
או שאתה בעל טינה מסויימת.
או שסתם אתה אוהב לעשות הרבה רעש. אבל לדבר ככה על מוצר שיש עליו כזה קונצנזוס עצום ועוד להגיד "לא שמעתי".

מה אתה רוצה להיות, הילד שצעק "המלך הוא עירום" ?
אפילו הוא קודם הסתכל.

יקירי, האם בעקבות הקונצנזוס העצום עליי להמיר את ד(ע)תי?
האם שמעת על כך שגם באלוהים לא כולם מאמינים?

האם אתה בכלל מקשיב לטיעון שלך?
יש קונצנזוס עצום לגבי הרמקולים של YG,
לכן עליך ללכת בתלם,
שאם לא כן אנבח עליך כאן בלוגיקה של שוק.

לא רציני, נכון?
 

dys

אוהב את התחום
הודעות
266
מעורבות
0
נקודות
16
דיז כתב
אפשר לשאול כאן חבר מאוד עצבני על תחושותיו מהאדון הזה לאור היכרות הדוקה ומיילים רבים לאחר שהרמקול שלו הגיע לארץ.
הבנתי שתחושות אהבה לא היו שם

אכן נכון, דיברתי עם אלדר עליו והוא אכן אמר דברים קשים שלא רציתי לצטט אותם. אבל הרמקולים של אלדר, VR7, הם בהחלט מרשימים, לדעתי, גם בגודל הפיזי שלהם.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,167
מעורבות
1,614
נקודות
113
דיז כתב


אכן נכון, דיברתי עם אלדר עליו והוא אכן אמר דברים קשים שלא רציתי לצטט אותם. אבל הרמקולים של אלדר, VR7, הם בהחלט מרשימים, לדעתי, גם בגודל הפיזי שלהם.
אלברט הוא חתיחת חרה של בן אדם,בנוסף אנטישמי,ושקרן גדול.בקיצור יש לו מזל שלא גר בארץ.
אני מודה ליהודה על ההתרשמות העיקרית מהגודל,ממש מחניף!!
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
דיז כתב


אכן נכון, דיברתי עם אלדר עליו והוא אכן אמר דברים קשים שלא רציתי לצטט אותם. אבל הרמקולים של אלדר, VR7, הם בהחלט מרשימים, לדעתי, גם בגודל הפיזי שלהם.

אני לא דיברתי איתו, אבל יש חברים .....(lol)


מה שיפה זה לקרוא על כל אותם מתלקקים כאן שחושבים שהכתבה מרתקת.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
אלברט הוא חתיחת חרה של בן אדם,בנוסף אנטישמי,ושקרן גדול.בקיצור יש לו מזל שלא גר בארץ.
אני מודה ליהודה על ההתרשמות העיקרית מהגודל,ממש מחניף!!

כן, גם אני חושב שיש לו מזל שהוא לא גר בארץ.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
בדרך הטבע, אנשים שונים מתמקדים בדברים שונים.
מה שדיבר אלי זה הדברים הבאים:

Most small companies, even though they might have exciting new technology, are under-funded and never quite reach their potential. Of course, there are companies like Dunlavy Audio that became an “instant classic” and went straight to the front cover of the major magazines, but where is Dunlavy today? Sometimes it takes more than money and good luck to have “staying power” in this fickle industry. Some products generate a fad, only to disappear later. One worrisome aspect of quite a few of the new companies is their extremely high pricing – do they believe that all audiophiles are vastly rich? As I recall, Stereophile magazine ran a survey a few years ago and discovered that the average Stereophile reader spends about $7,000-$12,000 on his or her complete stereo system!

Second, the candidate should ideally have some sort of musical talent and play an instrument. Without a musical background, the scientist is reduced to using test equipment to verify his design – a very dangerous situation. Although I primarily design the speakers by using CAD, the last 5% of the design is the most important part, and that is the listening tests wherein you judge how musical the speaker sounds, without any personal bias (a difficult task, I might add). That is why I use a listening panel of at least six audiophiles and musicians, and compare the speakers under test to a live instrument. Using a recording is nonsense, unless you made the recording yourself, in the same room you’re evaluating the speaker in.

Since I spend many hours per day testing audio equipment, I have the greatest respect for those brave souls that do this for a living! It is horrendously difficult to set up listening tests where you’re absolutely certain that the device you’re testing is either mediocre or great. The most obvious scenario is that almost every piece of stereo equipment interfaces with the rest of the system in strange and unpredictable ways! For many reasons that we won’t go into here (not enough time or space), certain amplifiers and speakers simply won’t work together as a combination. The same goes with preamps with certain amps, cables with certain components, and so forth. In fact, most audiophiles use pure luck as their guide when assembling a system. Many times, the best-rated equipment in the world will sound like garbage, even though it might sound miraculous in some other combination! A few years ago, one of my dear friends, Harry Pearson of The Absolute Sound magazine, decided to take his personal system to an audio show to teach audiophiles how to choose great equipment and set it up to sound like live music. Much to Harry’s dismay (and all of the many people who helped undertake this massive project), the room was a poor match to the speakers involved, and the system sounded dreadful according to 95% of the attendees I spoke with.
This simple story goes a long way to show how reviewers come to the conclusions that they arrive at – in “their” room, with “their” electronics, the speakers under evaluation sound fantastic. “Your” results may vary, and not due to any nefarious intent on the reviewer’s part – it is simply the Law of Averages coming into play, combined with Mr. Murphy’s Law!
However, having stated the above scenario, I do believe that most reviewers understand what they’re doing and that they take great care to carefully assess the work of a person who may have their entire future riding on that product (not to mention the designer’s family and banker). Personally, I can’t recall even one review of my products that was faulty, I may have been lucky or my speakers might just be a bit easier to set up than most.
One thing that reviewers could improve upon is the use of more than one amplifier and one room when testing speakers, since almost every speaker made is slightly amplifier and room dependent. I also think it would be a really cool idea for reviewers to go back to the “shootout” format wherein they test 4 different speakers at once, using a panel of listeners to make the judgment calls. This used to be a normal test situation, but I believe the anger that was generated by the losing manufacturers killed this great idea. What magazine wants to bite the hand that feeds it, after all?
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
אני לא חושב שיש במאמר הזה גדולות ונצורות, אבל הוא בהחלט מעניין וקולח. לא כל מאמר עם מפתח או בעל חברה לייצור מוצרי אודיו, צריך לספק חדשות מרעישות ותגליות עולמיות עוצרות נשימה.
נחמד לקרוא את עמדותיו של האיש, כדאי לזכור שהרמקולים שלו הטביעו חותם וזוכים לתגובות מצוינות בתעשייה והוא בכ"ז אחראי ללא מעט תנודות ותזוזות בשוק האודיו הגדול בארה"ב, גם אם חלק מיושבי הביצה המקומית כבר גיבשו עליו דעה כזו או אחרת.
חוצמזה אני חושב שהוא יודע לתכנן וליצר רמקולים מדהימים ומאוזנים להפליא.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,090
מעורבות
4,240
נקודות
113
כן, אני מניח שחלק גדול מאיתנו התרגל להבלי הפרסומת, ואף בולע אותם בהנאה.
מה שמזכיר לי שלפני כמה שנים, בעברי לתומי ליד בית החולים בילינסון בכניסה לפתח תקווה,
אחד המקומות הרועשים והמכוערים ביותר בישראל, ראיתי ממולו (ממול לבית החולים) שלט ענק ובו נכתב: "כאן מוקמת שכונת היוקרה פתח תקווה הירוקה" (או משהו כזה)...

בכל מקרה, אם הרמקולים האלה טובים או לא, אינני יודע, לא שמעתי (ובכלל, יש לי חשד - מוצדק או לא מוצדק, לא בדקתי עדיין - שגוף אלומיניום יכול אולי לייצר דיוק, פירוט ותכונות היי-פיי אחרות, אבל לא מוזיקה). אבל דבר אחד אני כן יודע: ססמאות צעקניות כאלה לא היו עוברות באירופה ובחוגי מאזינים אניני טעם.

שמעון ידידי היקר. יש משהו בדברייך שנוגע בהגיון. אבל יש עוד נקודת מבט שאותה ראוי לציין .

אם שכונת היוקרה בפתח תקווה אינה יוקרתית או לפחות מושקעת יותר משכונה איכותית סטנדרטית זה אומר שהסלוגן שקרי, מה שלא קורה עם YG אקוסטיק.

החשד שלך הגיוני ומאוד לגיטימי. רמקול מעץ = סאונד "טבעי" ורמקול מאלומניום = סאונד מתכתיי. כל זה בהחלט יכול להכנס למחשבה טרם האזנה. אבל, כאשר חושבים בהגיון מגלים כי ישנם המון רמקולים מעץ שהצליל שלהם מאוד מתכתי וגלינו שלא מעט רמקולים מחומרים מעובדים נשמעים טבעיים מהם. נכון, גם שם יש לא טבעי או לא "נכון" ולכן החשד הזה אמור להתעורר כאשר מדברים על כל רמקול שמיוצר היום וטרם שמענו אותו.

עושה מוסיקה? לא יודע. זה מאוד אישי. מה שאני יודע הוא שהוא מאוד מאוזן, מאוד מדויק ומהיר, הפרזנטציה אינה גדולה מידי ולא קטנה מידי {גיטרה בגודל של גיטרה} וכמובן שאין שמץ של חריפות או מתכתיות בצליל. מבחינתי זהו בסיס מעולה למוסיקה או למוצר איכות יוקרתי ומושקע.
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
נמר, אני מבין מה אתה אומר, אבל, לדעתי,
אתה קצת עושה לו הנחה גדולה בלי כוונה, אני אסביר את עצמי.

זה לא רק הסלוגן.
YG לא טוען רק למוצר על.
YG טוען לעליונות טכנולוגית, אתה מבין את המשמעות ..?

רחוק מאוד מאישום בגניבת זכויות יוצרים למשרד פרסום נלוז.

כשYG התראיין באחת מהביקורות, הוא נשאל על הסלוגן.
הכתבה היתה מאוד חיובית, ונפתחה, כדי להראות ניטרליות,
בשאלה על הסלוגן.

אני מצטט מזכרוני לא במדויק:
כתב: "הרמקול הכי טוב בעולם?"
YG: "אולי לא הכי טוב, אבל נמדד הכי טוב"

עקבתי ועקבתי, חודש אחרי חודש, כתבה אחרי כתבה, פרסומת אחרי פרסומת.
אפילו לא פעם אחת נאמר של מי הרמקול בו המדידות של YG ניצחו.
מעבר לכך, יחסית לטענה שכזו, אין שום מאמר טכני שפורסם בנושא,
לעיון אנשי מקצוע, למרות שהייתי בטוח שYG יציג כזה,
בהחלט עושה רושם שזה ממש לא מעבר לכוחותיו, אבל הוא בחר לא לעשות זאת.

אם תלך לאתר שלו, תוכל לקרוא דברים כאלה למשל:

http://www.ygacoustics.com/Categories.aspx?lang=1&id=688&aid=803


"Other advantages include the ability to design an individual crossover for every pair of speakers, to compensate for tolerances in the drive units, and make sure that every product sounds exactly identical to the reference prototype. This type of attention to each pair of speakers is completely impossible using off-the-shelf software: at YG Acoustics we can design a custom-crossover for a pair of speakers in a matter of hours, whereas the competition typically requires months for such a task."




http://www.ygacoustics.com/Content.aspx?lang=1&id=684

Bottom line - in today's high-end loudspeaker world, an audiophile has 2 choices:
either to choose a YG Acoustics product and enjoy the most advanced technology available,

OR to opt for a loudspeaker likely designed with off-the-shelf tools and produced using methods that have not changed much over the past decade.




באותה מידה, חבר אמר לי:
זהו שלYG יש שני אופציות.
או שיפרסם מאמר מדעי לכל דבר המוכיח את דבריו,
או שימשיך למכור ליפנים, ויעזוב אותנו בשקט.
 
נערך לאחרונה ב:

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
כן, אני מניח שחלק גדול מאיתנו התרגל להבלי הפרסומת, ואף בולע אותם בהנאה.
מה שמזכיר לי שלפני כמה שנים, בעברי לתומי ליד בית החולים בילינסון בכניסה לפתח תקווה,
אחד המקומות הרועשים והמכוערים ביותר בישראל, ראיתי ממולו (ממול לבית החולים) שלט ענק ובו נכתב: "כאן מוקמת שכונת היוקרה פתח תקווה הירוקה" (או משהו כזה)...

בכל מקרה, אם הרמקולים האלה טובים או לא, אינני יודע, לא שמעתי (ובכלל, יש לי חשד - מוצדק או לא מוצדק, לא בדקתי עדיין - שגוף אלומיניום יכול אולי לייצר דיוק, פירוט ותכונות היי-פיי אחרות, אבל לא מוזיקה). אבל דבר אחד אני כן יודע: ססמאות צעקניות כאלה לא היו עוברות באירופה ובחוגי מאזינים אניני טעם.
תגיד חוץ מהרמקולים שלך ושל היבואן שאתה אוהב אתה פעם דיברת חיובית על אחרים ? . לא שמעת אתה לא מכיר ואתה מחליט עכשיו שהם לא מייצרים מוסיקה ?!!!!
מי כן מייצר מוסיקה מחוץ לרמקולים שלך ? שד"א בלי לשמוע אותם ברור לי שהם לא שווים את מחירם
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,090
מעורבות
4,240
נקודות
113
נמר, אני מבין מה אתה אומר, אבל, לדעתי,
אתה קצת עושה לו הנחה גדולה בלי כוונה, אני אסביר את עצמי.

זה לא רק הסלוגן.
YG לא טוען רק למוצר על.
YG טוען לעליונות טכנולוגית, אתה מבין את המשמעות ..?

רחוק מאוד מאישום בגניבת זכויות יוצרים למשרד פרסום נלוז.

כשYG התראיין באחת מהביקורות, הוא נשאל על הסלוגן.
הכתבה היתה מאוד חיובית, ונפתחה, כדי להראות ניטרליות,
בשאלה על הסלוגן.

אני מצטט מזכרוני לא במדויק:
כתב: "הרמקול הכי טוב בעולם?"
YG: "אולי לא הכי טוב, אבל נמדד הכי טוב"

עקבתי ועקבתי, חודש אחרי חודש, כתבה אחרי כתבה, פרסומת אחרי פרסומת.
אפילו לא פעם אחת נאמר של מי הרמקול בו המדידות של YG ניצחו.
מעבר לכך, יחסית לטענה שכזו, אין שום מאמר טכני שפורסם בנושא,
לעיון אנשי מקצוע, למרות שהייתי בטוח שYG יציג כזה,
בהחלט עושה רושם שזה ממש לא מעבר לכוחותיו, אבל הוא בחר לא לעשות זאת.

אם תלך לאתר שלו, תוכל לקרוא דברים כאלה למשל:

http://www.ygacoustics.com/Categories.aspx?lang=1&id=688&aid=803


"Other advantages include the ability to design an individual crossover for every pair of speakers, to compensate for tolerances in the drive units, and make sure that every product sounds exactly identical to the reference prototype. This type of attention to each pair of speakers is completely impossible using off-the-shelf software: at YG Acoustics we can design a custom-crossover for a pair of speakers in a matter of hours, whereas the competition typically requires months for such a task."




http://www.ygacoustics.com/Content.aspx?lang=1&id=684

Bottom line - in today's high-end loudspeaker world, an audiophile has 2 choices:
either to choose a YG Acoustics product and enjoy the most advanced technology available,

OR to opt for a loudspeaker likely designed with off-the-shelf tools and produced using methods that have not changed much over the past decade.




באותה מידה, חבר אמר לי:
זהו שלYG יש שני אופציות.
או שיפרסם מאמר מדעי לכל דבר המוכיח את דבריו,
או שימשיך למכור ליפנים, ויעזוב אותנו בשקט.

במקרה של YG אני בהחלט לא עושה הנחות. להיפך, אני מצפה מהמוצר שלו להשמע בדיוק כפי שהוא נשמע.

לגבי עליונות טכנולוגית. מכיוון שאינני בקיא בטכנולוגיות חדישות או נדירות אינני יכול להתייחס לכך. אני כן יכול להתייחס לכך ש-YG מחזיקה במכונת חיתוך CNC שנחשבת לאחת מהטובות ביותר שקיימות בעולם. מכונה זו אינה נפוצה {אם בכלל} בתחום האודיו היי אנד {אולי עוד חברה אחת או שתיים משתמשות בה}. ישנם כנראה עוד כמה סודות טכנולוגיות במבנה, בחיבור הפנלים, במיקום היחידות ובהצמדתן ותיבה וכ"ו שאיננו מודעים אליהם.

בקיצור.
אינני שולל את האפשרות ש-YG אקוסטיק משתמשת בטכנולוגיות נדירות או שונות מהמקובל מפני שאינני בקיא בתחום הבניה של רמקולים בכלל.

אני כן מתייחס לאיכיות סוניות של מוצר והאיכיות של YG אכן מצדיקות סלוגנים מפוצצים כמו עוד כמה יצרניות שלדעתי מגיע להן להרים את הראש ולהצהיר הצהרות. כפי שאתה בוודאי {לפחות מהביקורות שלי} מכיר אותי אינני עושה הנחות אם מוצר אינו שווה את מחירו או את ההצהרות שמצהירים עליו. האוזן שלי היא הסלוגן היחיד שאני מוכן להדביק לרמקול.:)

בכל אופן, הכוונה שלי היתה פשוטה.
אם המוצר טוב ואם הוא בין הטובים ביותר ובמיוחד כאשר הוא משלנו אני בהחלט מפרגן ומביע את גאוותי הישראלית הפטריוטית. אם לא היה טוב, או לא מספיק טוב הייתי אומר את דברי מבלי לחשוש. ניתן לראות ולהווכח על פי הכתבות שלי שאין לי משוא פנים וטובי היבואנים בארץ קיבלו ממני גם ביקורות לא כל כך מתלהבות על מוצריהן {באופן רשמי ופומבי בכתבות ובפורומים}.
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
לגבי עליונות טכנולוגית. מכיוון שאינני בקיא בטכנולוגיות חדישות או נדירות אינני יכול להתייחס לכך. אני כן יכול להתייחס לכך ש-YG מחזיקה במכונת חיתוך CNC שנחשבת לאחת מהטובות ביותר שקיימות בעולם. מכונה זו אינה נפוצה {אם בכלל} בתחום האודיו היי אנד {אולי עוד חברה אחת או שתיים משתמשות בה}. ישנם כנראה עוד כמה סודות טכנולוגיות במבנה, בחיבור הפנלים, במיקום היחידות ובהצמדתן ותיבה וכ"ו שאיננו מודעים אליהם.


בקיצור.
אינני שולל את האפשרות ש-YG אקוסטיק משתמשת בטכנולוגיות נדירות או שונות מהמקובל מפני שאינני בקיא בתחום הבניה של רמקולים בכלל.


אני כן מתייחס לאיכיות סוניות של מוצר והאיכיות של YG אכן מצדיקות סלוגנים מפוצצים כמו עוד כמה יצרניות שלדעתי מגיע להן להרים את הראש ולהצהיר הצהרות. כפי שאתה בוודאי {לפחות מהביקורות שלי} מכיר אותי אינני עושה הנחות אם מוצר אינו שווה את מחירו או את ההצהרות שמצהירים עליו. האוזן שלי היא הסלוגן היחיד שאני מוכן להדביק לרמקול.:)

OK אז אני מניח שאתה מסכים שלכן, לYG,
יש הרבה יותר מה ולמי להוכיח, כי הסלוגן שלו לא מסתמך על דעתו/נסיונו/אוזנו, אלא קובע עליונות טכנולוגית חד משמעית.

גם בMAGICO, ובעוד הרבה חברות, יש בניה פנימית לא סטנדרטית, בלי קמפיין אבסורדי.

הזכרת בענינך את הנושא של רמת הבקיאות בבניה/תכנון של הרמקולים אז בוא תראה דוגמה, לאיך נראה מתכנן מפורסם, (שהשגיו מוכחים בעולם האודיו, בלשון המעטה
)מסביר את תפיסתו המדעית לגבי תכנון הקרוסאובר, מעל דפי האתר שלו, באופן לא פורמלי (מבחינתו).

מצא את ההבדלים, ובוא נדבר.
אני בטוח שמבט זריז באתר, יבהיר את ההבדל.

http://www.linkwitzlab.com/frontiers_5.htm
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,090
מעורבות
4,240
נקודות
113
טריטון ידידי. אין ביננו ויכוח. לא טענתי לרגע שיש ל-YG עליונות טכנולוגית אך לא שללתי זאת.
הבעיה מתחילה בכך שהסלוגן של היצרנית הוא זה שמפריע. אני חושב שמה שחשוב יותר הוא לבחון את הרמקול שלהם מול מתחרים ולנסות להבין האם באמת הוא מציג עליונות סונית. אם כן, וואלה. כנראה שיש פה משהו. אם לא? זה עדיין לא שולל שימוש בטכנולוגיה שונה או חדישה.

אני משער שלא האזנת לרמקול הזה {רק משער} ולכן חשוב מאוד להבין שלעיתים קרובות, בטווח המחירים הזה, במוצרי איכות ברמה הזו הסלוגנים בדרך כלל נועדו לייצר דיונים מהסוג הזה ולעורר סקרנות. עד היום לא נתקלתי באדם שהאזין לרמקולים הללו בתנאי טובים {לא תערוכות} והתאכזב.

אני ממליץ לבדוק את הדברים הטכנים הנ"ל מול YG אקוסטיק. אני סבור שה"טענות" הסלוגניות שמצטברות כאן ידעכו פלאים.
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
אני משער שלא האזנת לרמקול הזה {רק משער} ולכן חשוב מאוד להבין שלעיתים קרובות, בטווח המחירים הזה, במוצרי איכות ברמה הזו הסלוגנים בדרך כלל נועדו לייצר דיונים מהסוג הזה ולעורר סקרנות. עד היום לא נתקלתי באדם שהאזין לרמקולים הללו בתנאי טובים {לא תערוכות} והתאכזב.

בשיא הכנות?
לא יכול לומר לך שלא צורם לי, שאמנם אין בינינו ויכוח,
אבל אתה גם לא אומר שאתה מסכים .

לגבי לשמוע את הרמקול,
הצהרתי שלא שמעתי, (וגם לא אזום לשמוע) מהתחלה.

אם אני אקשה, אומר שאם, ואני מצטט "הוא מסוגל ליצור קרוסאובר ספציפי לבעיות הרמקול בשעות לעומת חודשים אצל המתחרים", סאונד טוב בתערוכה הוא לא משהו שאמור להיות גדול עליו.

אני ממליץ לבדוק את הדברים הטכנים הנ"ל מול YG אקוסטיק. אני סבור שה"טענות" הסלוגניות שמצטברות כאן ידעכו פלאים.

אמרת כאן, ואני מסכים:

"בטווח המחירים הזה, במוצרי איכות ברמה הזו הסלוגנים בדרך כלל נועדו לייצר דיונים מהסוג הזה ולעורר סקרנות. עד היום לא נתקלתי באדם שהאזין לרמקולים הללו בתנאי טובים {לא תערוכות} והתאכזב"

ההבדל בינינו ידידי, זה שלתפיסתי, בטווח המחירים הזה,
אפילו שימוש בסלוגנים כאלה בלבד, כבר מרסקים את גבולות הטעם הטוב, ומביעים שחצנות, וחוצפה.

תוסיף לכך טענות לא מוכחות לעליונות טכנולוגית,
ואתה מגיע לאבסורד שלדעתי פוגע בתדמית התחום כולו.

אני מעדיף שהדיון בינינו יתרחש לא בגלל אבסורדיות הקמפיין,
אלא בגלל שאתה לא יכול להפסיק לדבר ולחלום על הרמקול,
ואני אביא קישורים לעוד חיזוקים של מומחים לאחר שYG יהפוך לשם דבר באודיו ברמת Linkwitz (בקישור) במינימום !

כמו שאתה רואה,כל זה לא קורה, למרות שאתה כן שמעת אותו, ולמרות שחפרתי ככל יכולתי למצוא הוכחות לגבי טענות העליונות של YG.
בשביל לטעון את מה שהוא טוען, הוא יצטרך הרבה, הרבה יותר
מסלוגן וכתבה מפרגנת במגזין High End.
 
נערך לאחרונה ב:

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
אם כל הכבוד לדיונים (כאמור לדעתי זה משהסלוגן עושה ומצליח :) )
רמקול צריך להבדק לפי השמיעה ולא לפי הסלוגן
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
אם כל הכבוד לדיונים (כאמור לדעתי זה משהסלוגן עושה ומצליח :) )
רמקול צריך להבדק לפי השמיעה ולא לפי הסלוגן

לא רק!! גם ביחס למחיר
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור