תערוכת מינכן מבוטלת

  • פותח הנושא פותח הנושא niv100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חופש התנועה שלי אריה, לא מחייב אותך להכניס אותי לעסק הפרטי שלך.
אם תערוכה מארגן אדם פרטי. מה אז?!
אני לא עורך דין אבל אני לא בטוח שאתה צודק. אתה לא יכול למנוע מאנשים להכנס לעסק שלך, גם אם הוא פרטי, ללא ביסוס שנסמך על חוקי המדינה.

אריה
 
מה אתה הולך להציג ? משהו בתחום האודיו ?

לא, לצערי זה לא תחום העיסוק שלי. מציג טופולוגיה חדשה לממיר הספק תלת פאזי. אגב בכל הכנסים של IEEE מלבד עם אחת בודדה, מתוך מאות מציגים, לא נתקלתי בשום דבר שקשור לאודיו. רוב הפטנטים באודיו לא מתפרסמים במגזינים אקדמיים כדי לא לחשוף סודות.
 

לא, לצערי זה לא תחום העיסוק שלי. מציג טופולוגיה חדשה לממיר הספק תלת פאזי. אגב בכל הכנסים של IEEE מלבד עם אחת בודדה, מתוך מאות מציגים, לא נתקלתי בשום דבר שקשור לאודיו. רוב הפטנטים באודיו לא מתפרסמים במגזינים אקדמיים כדי לא לחשוף סודות.

לא רק באודיו, לא חסרים סטארטפים המעדיפים לא לרשום פטנט כדי לא לחשוף סודות.
 
לא רק באודיו, לא חסרים סטארטפים המעדיפים לא לרשום פטנט כדי לא לחשוף סודות.
לרשום פטנט שיהייה סגור ברמה בינלאומית זו הוצאה ענקית שלא כל יצרן אודיו קטן מעוניין להוציא או אפילו אם רוצה, יכול לעמוד בה.

אריה
 
לא רק באודיו, לא חסרים סטארטפים המעדיפים לא לרשום פטנט כדי לא לחשוף סודות.

זה דורש הרבה זמן וכסף רב לרשום פטנט
 

לרשום פטנט שיהייה סגור ברמה בינלאומית זו הוצאה ענקית שלא כל יצרן אודיו קטן מעוניין להוציא או אפילו אם רוצה, יכול לעמוד בה.

אריה
נכון מאוד אריה.
 
אבל אני לא בטוח שאתה צודק. אתה לא יכול למנוע מאנשים להכנס לעסק שלך, גם אם הוא פרטי
אני לא בקיא בתחום.
וואלה, זה מסקרן.
 

לא, לצערי זה לא תחום העיסוק שלי. מציג טופולוגיה חדשה לממיר הספק תלת פאזי. אגב בכל הכנסים של IEEE מלבד עם אחת בודדה, מתוך מאות מציגים, לא נתקלתי בשום דבר שקשור לאודיו. רוב הפטנטים באודיו לא מתפרסמים במגזינים אקדמיים כדי לא לחשוף סודות.
הייתי השבוע ביום עיון קצר של כמה שעות של חברת יונירום בנושא UPS-ים ....דיברו על נצילות כוללת מקצה לקצה של 96 % - מדהים הנצילות הזאת הוא לא פיקשש במשהו?
 
גם... ועיקר אתה חושף את הפטנט מה שעלול לשמש מתחרים זריזים.

זה מגן עליך. ועבור סטארטאפ נותן לך ערך נוסף

אבל לגבי אודיו.. כי פשוט אין שם יותר מדי מוחות. סורי.
נגר בונה לו ספיקר במיליון דולר. ומחפש קונה עם לשון בחוץ.

חוץ מכמה יוצאי מן הכלל
https://patents.justia.com/assignee/dirac-research-ab
 
הייתי השבוע ביום עיון קצר של כמה שעות של חברת יונירום בנושא UPS-ים ....דיברו על נצילות כוללת מקצה לקצה של 96 % - מדהים הנצילות הזאת הוא לא פיקשש במשהו?

זה אפשרי כי הם לא מציגים גרף נצילות כפונקציה של אחוז העמסה, אלא מציינים נקודה אופטימית אחת שהם בחרו להזכיר. בספקי DC-DC אפשר להגיע ל 97% כיום, ב UPS זה יותר קשה כי יש כמה דרגות המרה, מ AC ל DC ושוב ל DC ושוב ל AC, שם יותר קשה. נצילות תיפוסית של UPS טוב להספקים גבוהים היא כ 90%.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור