תערוכת מינכן מבוטלת

  • פותח הנושא פותח הנושא niv100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

niv100

אוהב את התחום
הודעות
251
מעורבות
150
נקודות
43
 

וואו. זה היה צפוי אבל וואלה. מכה קשה.
 
יאללה נמר, יש הזדמנות להביא את התערוכה לכאן :)
 
יאללה נמר, יש הזדמנות להביא את התערוכה לכאן :)
נקווה שבארץ לא נגיע למצב של עוצר ברחובות.......אם המשמעת וה"יהיה טוב" שלנו.
 

איך כל היצרנים ימכרו השנה אם ביטלו להם את התערוכה המרכזית?
 
יש אימות ממקור נוסף?
לא מסתמך על מקור אחד
 
 

לדעתי גם כאן בקרוב המדינה תושבת. גם מי ש"מחלים" לא באמת מחלים, וכעבור שבועיים שוב הופך לחיובי. היו כבר 5 מקרים כאלו כולל ישראלי. לדעתי מדובר במוטציה מאד מורכבת ולא ניתן להרפא מהוירוס, בדיוק כמו וירוס ה HIV. אולי בסוף ע"י פיתוח תרופות מתקדמות יהיה אפשר לחיות עם הוירוס עם עומס ויראלי נמוך, אבל זה יקח לפחות עשור, ועד אז אוכלוסיית כדור הארץ תצתמצם ב 40%. זהו וירוס X שיחסל את האנושות. בסוף כולם יבינו שהטעונים צדקו, אבל זה יהיה מאוחר מידי... מה הטעם בציוד אודיו אם לא נהיה כאן כדי להינות ממנו?


מצד שני, ייתכן מאד ומדובר בסה"כ בעוד זן של שפעת, שיעלם עד האביב כמו שקרה עם וירוסים אחרים כמו הסרס... בקיצור, אין לי מושג על מה אני מדבר, ובכל מקרה לא התכוונתי ללכת לתערוכה הזאת. מה שכן, במאי אני מציג בכנס ענק של IEEE בואשינגטון הבירה, ומקווה שהוא לא יתבטל...

שבת שלום לכולם
 
, ובכל מקרה לא התכוונתי ללכת לתערוכה הזאת

לרגע לא חשבתי שאתה הולך לשמוע מערכות אודיו :)
 

לדעתי ההוצאות הן גדולות לכל מציג ולכן כולם שמחו לביטול .
מי שמעוניין במותג מסויים יודע גם בלי התערוכה להגיע למקור יבואן/יצרן.

אני משתתף ב"צער" של נותני השרותים במיוחד אל על שתמיד מבקשים 400-600 דולר
והיום 100 דולר ופחות , בכריך ב 50 שח בנתבג.

המצער בכל העניין שלא נבלה עם הקבוצה שסוחבים לי את המעיל השתייה והכריכים. :).
 

המצער בכל העניין שלא נבלה עם הקבוצה שסוחבים לי את המעיל השתייה והכריכים. :).
כל עוד אתה עם האוזניים עליך (ולא אצל החברים) אז אתה כשיר לתערוכה ;)
 

לדעתי גם כאן בקרוב המדינה תושבת. גם מי ש"מחלים" לא באמת מחלים, וכעבור שבועיים שוב הופך לחיובי. היו כבר 5 מקרים כאלו כולל ישראלי. לדעתי מדובר במוטציה מאד מורכבת ולא ניתן להרפא מהוירוס, בדיוק כמו וירוס ה HIV. אולי בסוף ע"י פיתוח תרופות מתקדמות יהיה אפשר לחיות עם הוירוס עם עומס ויראלי נמוך, אבל זה יקח לפחות עשור, ועד אז אוכלוסיית כדור הארץ תצתמצם ב 40%. זהו וירוס X שיחסל את האנושות. בסוף כולם יבינו שהטעונים צדקו, אבל זה יהיה מאוחר מידי... מה הטעם בציוד אודיו אם לא נהיה כאן כדי להינות ממנו?


מצד שני, ייתכן מאד ומדובר בסה"כ בעוד זן של שפעת, שיעלם עד האביב כמו שקרה עם וירוסים אחרים כמו הסרס... בקיצור, אין לי מושג על מה אני מדבר, ובכל מקרה לא התכוונתי ללכת לתערוכה הזאת. מה שכן, במאי אני מציג בכנס ענק של IEEE בואשינגטון הבירה, ומקווה שהוא לא יתבטל...

שבת שלום לכולם
או כמו שאומר השיר:
"מי שמאמין לא מחרטט" :)
שבוע טוב
 
שאלה מסקרנות.

כשיש תערוכה (כנראה בכל תחום), והיא מתקיימת ....
מארגני התערוכה, יכולים לומר לנציגים מסין לא להגיע ?
זה מקובל ?!
מצד אחד, יש פה אולי שאלה של חיים.
מצד שני לא נעים. בלשון המעטה.
 
שאלה מסקרנות.

כשיש תערוכה (כנראה בכל תחום), והיא מתקיימת ....
מארגני התערוכה, יכולים לומר לנציגים מסין לא להגיע ?
זה מקובל ?!
מצד אחד, יש פה אולי שאלה של חיים.
מצד שני לא נעים. בלשון המעטה.
ההחלטה לסגור גבולות של מדינה נתונה בידי ממשלות, לא בידי מארגני תערוכה...
חופש התנועה זכות מאוד יסודית במדינות דמוקרטיות.

אריה
 

חופש התנועה שלי אריה, לא מחייב אותך להכניס אותי לעסק הפרטי שלך.
אם תערוכה מארגן אדם פרטי. מה אז?!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור