תליית מסך על הקיר - מסובך או לא נורא ?!

  • פותח הנושא פותח הנושא aviga
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

aviga

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

רכשתי מסך חדש, האם כדאי להזמין מתקין למסך (LCD 40)
או שזה לא נורא, ואפשר להתקין לבד ?
 

צריך לקדוח בקיר ליצב את זה עם פלס - אם יש לך ידים טובות ואתה טוב בדברים האלו אז אפשר לבד (עדיף עם עזרה מחבר).
אני הזמנתי מתקין :)
 
אין לי פשוט זמן (וסבלנות) לחכות גם לטכנאי שיתקין, אז נראה לי שאתקין בעצמי.
היכן אוכל לרכוש מתקן טוב ?

תודה.
 
מתקן של ברקן או דומה ניתן לרכוש במחיר סביר בהום סנטר / אייס
רק לשים לב שהוא מתאים לחיבור האחורי של המסך שלך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור