A aviga חבר אתר הודעות 33 מעורבות 0 נקודות 0 3/11/08 #1 שלום לכולם רכשתי מסך חדש, האם כדאי להזמין מתקין למסך (LCD 40) או שזה לא נורא, ואפשר להתקין לבד ?
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 3/11/08 #2 צריך לקדוח בקיר ליצב את זה עם פלס - אם יש לך ידים טובות ואתה טוב בדברים האלו אז אפשר לבד (עדיף עם עזרה מחבר). אני הזמנתי מתקין
צריך לקדוח בקיר ליצב את זה עם פלס - אם יש לך ידים טובות ואתה טוב בדברים האלו אז אפשר לבד (עדיף עם עזרה מחבר). אני הזמנתי מתקין
A aviga חבר אתר הודעות 33 מעורבות 0 נקודות 0 3/11/08 #3 אין לי פשוט זמן (וסבלנות) לחכות גם לטכנאי שיתקין, אז נראה לי שאתקין בעצמי. היכן אוכל לרכוש מתקן טוב ? תודה.
אין לי פשוט זמן (וסבלנות) לחכות גם לטכנאי שיתקין, אז נראה לי שאתקין בעצמי. היכן אוכל לרכוש מתקן טוב ? תודה.
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 3/11/08 #4 מתקן של ברקן או דומה ניתן לרכוש במחיר סביר בהום סנטר / אייס רק לשים לב שהוא מתאים לחיבור האחורי של המסך שלך.
מתקן של ברקן או דומה ניתן לרכוש במחיר סביר בהום סנטר / אייס רק לשים לב שהוא מתאים לחיבור האחורי של המסך שלך.