תליית מסך סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא eyalbi007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyalbi007

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

לפני כשבועיים רכשתי מסך סמסונג LA40A650, והייתי רוצה בקרוב לתלות אותו על הקיר.
מיניליין סיפקו עם המסך מתקן תלייה נחמד ודק מאוד, ורק אתמול שמתי לב שלא ניתן להשתמש במתקן הזה פשוט כי לא יהיה מספיק מקום בין הטלויזיה לקיר בשביל הכבלים.

מה עושים במקרים כאלו?

תודה!
 

יש לך צילום של המתקן?

רוב מתקני התלייה הם פס קטן שבדרך כלל מספיק גם לכבלים.
 
מצורפות תמונות

מצורפות תמונות.
 

תמונות מצורפות

  • IMG_5879.JPG
    IMG_5879.JPG
    KB 29.5 · צפיות: 580
  • IMG_5880.JPG
    IMG_5880.JPG
    KB 35.9 · צפיות: 591
  • IMG_5882.JPG
    IMG_5882.JPG
    KB 64.7 · צפיות: 558
אין לך בררה אלא להוריד את שקעי החשמל למטה.

לפי מה שאני רואה זאת הבעיה?

בכל אופן ככה זה אצלי השקעים למטה:


024xj9.jpg
 

הבעיה איננה שקעי החשמל

אלא הכבלים שמחוברים בגב הטלויזיה ובולטים ממנה.
 
הבנתי. הדבר היחידי שאני מכיר? זה זרוע,למשל של ברקן. {עולה בסביבות 400ש"ח}
 
יש לי מתקן דומה עבור LCD "32
מה שעשיתי ע"מ ליצור רווח בין הקיר לתושבת , פשוט שמתי שני אומים רחבים בין המתקן לקיר (שני אומים עבור כל הברגה) כך שהבורג (שיהיה מספיק ארוך) נכנס בתוך שני האומים לתוך הדיבל,
כל יצרתי 2 ס"מ רווח בין הקיר לתושבת ויש מספיק מקום לכל סוג של כבל :)

אם זה לא ברור אני אצרף תמונה,
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור