שלום לכולם,
לפני כשבועיים רכשתי מסך סמסונג LA40A650, והייתי רוצה בקרוב לתלות אותו על הקיר.
מיניליין סיפקו עם המסך מתקן תלייה נחמד ודק מאוד, ורק אתמול שמתי לב שלא ניתן להשתמש במתקן הזה פשוט כי לא יהיה מספיק מקום בין הטלויזיה לקיר בשביל הכבלים.
מה עושים במקרים כאלו?
תודה!
לפני כשבועיים רכשתי מסך סמסונג LA40A650, והייתי רוצה בקרוב לתלות אותו על הקיר.
מיניליין סיפקו עם המסך מתקן תלייה נחמד ודק מאוד, ורק אתמול שמתי לב שלא ניתן להשתמש במתקן הזה פשוט כי לא יהיה מספיק מקום בין הטלויזיה לקיר בשביל הכבלים.
מה עושים במקרים כאלו?
תודה!