ז"א לחלק העליון (קו שמפריד כמו שרשמת) של השליש התחתון של המסך, זה נשמע יותר הגיוני מ'מרכז מסה' כי לדעתי המסך צריך להיות קצת יותר גבוה
הקטע שלא לקחתי בחשבון זה שיש זוויות צפיה שונות ומרחקים שונים - תלוי איפה אתה יושב בספה
אולי כדי לעשות את זה כשאני בודק במרכז (פחות או יותר - אמצע של החלק הכי קרוב למסך וההכי רחוק מהמסך) או דווקא מהאיזור הקרוב\רחוק יותר ?
בטח אהה, מרכז עיניים עובר בקו שמפריד בין שליש תחתון לשני שליש עליון. יש כמה גישות לענין וכל אחד שיבחר מה נוח לו יותר. נראה לי שהתבלבלת בגובה בין ישיבה לשכיבה...