תיקון רמקול focal 714

  • פותח הנושא פותח הנושא zz8whp
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zz8whp

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
הרמקול (רצפתי גדול) נפל על צידו והפסיק לעבוד (מלבד הטוויטר לדעתי). ראיתי שאחת מהממברנות האלו שלו שקועה פנימה.
איך ואיפה מתקנים דבר כזה?
תודה
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 71.6 · צפיות: 175
נראה שאפשר לפרק את האלמנט , שווה לנסות . נראה שרק צריך לדחוף מאחור
 
זה נראה כמו סליל שבור בחיבור לקונוס... זה עלול לקרות ממכה, או התפרקות של הדבקים.
 
אפשר לתקן את זה?
 

 
תנסה לתקן לבד, אמצע ממברנה שקועה תנסה עם שואב אבק יוציא לך אותה ואם רק הגבוהים עובדים כנראה התנתק לך החוט בפנים מהנפילה, תפתח אותם תבדוק. פוקל 714 לא שווה לתקן. מחיר התיקון יעלה לך כמו כל הרמקול שלא נדבר על תיקון שיחרבש לך את הצליל,תתחדש לך במשהו. בהצלחה.
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור