שרשור צילומים מהתערוכה...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

IMG_20220522_110741.jpg

לא רואה שום הבדל בין המגברים של מרנץ מודל 30 ו 40.:מבולבל:

קרא פה:
 
IMG_20220521_111439_1.jpg


מגבר הספק של Patos - אתם לא יודעים כמה הדבר הזה גדול.
 

IMG_20220520_105024.jpg


החדר של נאגרה ווילסון כמעט מליון דולר וכמעט היקר ביותר בתערוכה.
 
תודה תומר איזה ציוד חבלז :בעד:
 

תומר אני ברוך השם לא עיוור ולי מגבר מודל 30 ומגבר מודל 40 ניראים כמו תאומים סיאמיים.:מבולבל:
 
תומר - איפה הרשמים?
 
תן לי לחזור לארץ :p.
 

תומר אני ברוך השם לא עיוור ולי מגבר מודל 30 ומגבר מודל 40 ניראים כמו תאומים סיאמיים.:מבולבל:

אבל הם לא!
ה-30 הוא מגבר סטריאו וה-40n הוא מגבר עם סטרימר מובנה.
 
אבל הם לא!
ה-30 הוא מגבר סטריאו וה-40n הוא מגבר עם סטרימר מובנה.
בקיצור מחרתתים אותנו משהו בסגנון YBA a100 ו YBA a200.;) אגב הסתכלתי על נתונים
טכניים של שנייהם ו40 ניראה גירסה מאד מסורסת של ה30 וכל זה בישביל יכולת הזרמה ???:בכי:
 
נערך לאחרונה ב:
IMG_20220519_181418.jpg


פוקאל וניים, חתן וכלה.
 

מגבר משולב חדש ויפה ללקסמן.

IMG_20220519_144228_1.jpg
 
IMG_20220521_154508.jpg


אפלה אודיו ארט...
 

IMG_20220520_130059.jpg

"הילדים שלך הולכים לאהוב את זה".
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור