שרשור צילומים מהתערוכה...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
...כולם מוזמנים להיכנס לשרשור, לשאול שאלות ולהעלות תמונות.

IMG_20220522_125634.jpg

IMG_20220522_125117.jpg

פטיפון מדליק של פרוגקט' עבור להקת מטאליקה.
 

IMG_20220522_125905.jpg


יש המון חברות כבלים בתערוכה.
 

f21ce854c460c5c34796979149efee75.jpg

רוקפורט טכנולגי' חדשים שנקראים אוריון ב-133 אלף דולר לזוג.
 
IMG_20220521_113238.jpg


חברה לא ידועה המוצר יפה מאוד.
 

אחרון לעכשיו, יש לי הדגמה אישית לרמקולים שהם ספינת הדגל של Hegel.

IMG_20220521_111921.jpg

בתמונה קדם והספק חדשים של הגל.
 
האם יש פטיפונים direct drive ואיזה?
 
האם יש פטיפונים direct drive ואיזה?

יש המון דגמים.

הדאלי החדשים קור עולים 80,000 אירו לזוג.

IMG_20220522_135753.jpg

IMG_20220522_135219.jpg
 

או את הטכניקס 1000 שהוא הנעה ישירה ועולה רק 18,000 אירו.

IMG_20220522_153846.jpg

IMG_20220522_153801.jpg
 
דווקה עם אלן פרסונס יצא על הפנים ???:בכי:
 

כל צילומי הסלפי יצאו גרועים.

IMG_20220522_130117.jpg


אני ודרק יוז, המתכנן של רמקולי גראהם אודיו.
 
IMG_20220522_152255.jpg


מרנצים חדשים.
 

למשל, מארק לוינסון עם ראש MC הנעה ישירה, מספר 5105 עולה 8,000 אירו.

צפה בקובץ המצורף 58743צפה בקובץ המצורף 58744
זו לא הנעה ישירה -- רואים שיש לו רצועה!

ואם זה לא ברור מהתמונות (לדעתי כן), זה כתוב במפורש במדריך למשתמש.
 

לא רואה שום הבדל בין המגברים של מרנץ מודל 30 ו 40.:מבולבל:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור