שנוי איכות צבע התמונה ביחס לזוית צפיה

  • פותח הנושא פותח הנושא jakijaki
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jakijaki

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
מסך LCD הוחלף בטלויזיה 37" מתוצרת טושיבה, במסך נשרף פיקסל והופיע קו לבן אופקי.
המסך החדש מתנהג בצורה משונה, זוית הצפיה שהייתה רחבה וללא ירידה כמעט באיכות הצבע
הפך במסך החדש שהוחלף לבעייתי. מול המסך הצבעים טובים כאשר מתחילים לצפות בזוית למסך אפילו זויות קטנות יש ירידה חזקה באיכות הצבע והצבעים הופכים בהירים הרבה יותר וכאשר מגדילים את זוית הצפיה הצבעים הופכים בהירים יותר וחלביים.
אנשי חברת ניופאן טוענים שהמסך תקין ואין מה להתלונן.
לפי נסיוני התופעה אינה צריכה להיות כה דרסטית בשנוי הצבע ביחס לזוית צפיה.
מוכרת לי התופעה שהצבעים הופכים כהים יותר כאשר זוית הצפיה משתנה אך לא ברורה לי התופעה שקיימת אצלי.
אשמח לקבל התייחסות
 

המסך הוחלף בדגם זהה ? על איזה דגם מדובר?
לי לא זכורה תופעה כה חריפה במסכי טושיבה, אתה מדבר על שינוי כבר בתזוזה קלה מאמצע המסך?
 
שלום
מדובר בדגם 37C3000PG , במשך כ-11 חודשים המסך המקורי הראה תמונה טובה מאוד עד שהתקלקל.
המסך החדש שהוחלף לפי דברי החברה זהה בדיוק למקורי.לפי דעתי יש שוני באיכות המסך כי לא זכורה לי תופעה
כה מוחצנת מבחינת הצבעים. כאשר התמונה על המסך היא כהה ומביטים על המסך בזוית ההבדל בצבע אינו כה מודגש
אך כאשר על המסך תמונות בהירות יותר ומביטים בזוית ואז רואים את התמונה ממש בהירה מאוד. כיוון צבעי המסך אוטומטי
באחד ממצבי הצפיה (ארבעה מצבים) אני מכוון למצב M. אני רואה את ההבדלים כאשר אני יושב 1.5 מ' מהאמצע שזו זוית קטנה.
מה אפשר לעשות ואיך אני יכול להוכיח לחב' ניופאן שאני צודק.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור