מסך LCD הוחלף בטלויזיה 37" מתוצרת טושיבה, במסך נשרף פיקסל והופיע קו לבן אופקי.
המסך החדש מתנהג בצורה משונה, זוית הצפיה שהייתה רחבה וללא ירידה כמעט באיכות הצבע
הפך במסך החדש שהוחלף לבעייתי. מול המסך הצבעים טובים כאשר מתחילים לצפות בזוית למסך אפילו זויות קטנות יש ירידה חזקה באיכות הצבע והצבעים הופכים בהירים הרבה יותר וכאשר מגדילים את זוית הצפיה הצבעים הופכים בהירים יותר וחלביים.
אנשי חברת ניופאן טוענים שהמסך תקין ואין מה להתלונן.
לפי נסיוני התופעה אינה צריכה להיות כה דרסטית בשנוי הצבע ביחס לזוית צפיה.
מוכרת לי התופעה שהצבעים הופכים כהים יותר כאשר זוית הצפיה משתנה אך לא ברורה לי התופעה שקיימת אצלי.
אשמח לקבל התייחסות
המסך החדש מתנהג בצורה משונה, זוית הצפיה שהייתה רחבה וללא ירידה כמעט באיכות הצבע
הפך במסך החדש שהוחלף לבעייתי. מול המסך הצבעים טובים כאשר מתחילים לצפות בזוית למסך אפילו זויות קטנות יש ירידה חזקה באיכות הצבע והצבעים הופכים בהירים הרבה יותר וכאשר מגדילים את זוית הצפיה הצבעים הופכים בהירים יותר וחלביים.
אנשי חברת ניופאן טוענים שהמסך תקין ואין מה להתלונן.
לפי נסיוני התופעה אינה צריכה להיות כה דרסטית בשנוי הצבע ביחס לזוית צפיה.
מוכרת לי התופעה שהצבעים הופכים כהים יותר כאשר זוית הצפיה משתנה אך לא ברורה לי התופעה שקיימת אצלי.
אשמח לקבל התייחסות