שנאי מבדל ״מאוזן״

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

20 שנה עברו בשלום , תודה על העצות למיני אודיופילים ששים להשפיל , שיבוסם לכם !!!!
 

20 שנה עברו בשלום , תודה על העצות למיני אודיופילים ששים להשפיל , שיבוסם לכם !!!!
לא יודע לגבי המשיב השני אני כותב מתוך רגש כן של אחריות לך ולבני/באי ביתך, לזלזל כך בחיי אנשים שחשובים לך מלמד על משהו לא תקין אצלך.
 
בפטור קונדישונר וגם בשנאי יש הגנות יעודיות למצבים הללו , מודה לכל המפשפטנים בנוגע לעברות פליליות , קצת מאסתי מהמפגרים כאן על רכיב בלוח שעולה 50 שקל , יש שפע כתבות על ההשפעה השלילית אפילו איכותי , מודה לכם על העצות!
 
מה נתפסתם ממה ששניצל עושה ולא טורח להסביר עד הסוף בכדי לא להישמע ידען , חברו כרצונכם !
 

בפטור קונדישונר וגם בשנאי יש הגנות יעודיות למצבים הללו , מודה לכל המפשפטנים בנוגע לעברות פליליות , קצת מאסתי מהמפגרים כאן על רכיב בלוח שעולה 50 שקל , יש שפע כתבות על ההשפעה השלילית אפילו איכותי , מודה לכם על העצות!
הרכיב בלוח שעולה 50 ש"ח (150 בארץ לדייק) עולה 450 אירו אצל יגאל לסרי, כי גם הייפיי טיונינג יודעים שאם זה חמישים שקל זה טפשי אבל אם זה אלף ושמונה מאות זה בטח מדהים.
לגבי הגנות שיש לך בקונדישנר אני כמעט בטוח שזה נגד קצר לא נגד התחשמלות, אבל היי, אלו הם חייך, תהיה בריא עד 120.
 
טוב , שחרר אותי בבקשה
 
אתה כמובן מוזמן לשמוע ההבדל ואז אולי תידום לעד
 

אתה כמובן מוזמן לשמוע ההבדל ואז אולי תידום לעד
תחליט, לעזוב אותך ואז אתה מזמין אותי לשמוע או להגיב.
אבל עם כל הכבוד משהו בסדר העדיפויות שלך משובש לחלוטין. נכון שבלי זה זה נשמע יותר טוב, בלי ברייקרים עוד יותר טוב, אבל פה אין מקום בכלל לשיקול דעת או לוויכוח על הצליל כי זה או נשמע יותר טוב או חייך וחיי החשובים ביותר לך ואני כלל לא מתייחס לעניין החוקי.
אז עשרים שנה לא קרה כלום ובטח כנהג מיהרת ועברת באדום כמה פעמים ולא קרה כלום...אתה צריך להסתכל במראה ידידי.
 
יאללה , חיברתי הפחת כעצתך , בוא נשמע אם משפיע, אחד נפרד רק למערכת
 
יאללה , חיברתי הפחת כעצתך , בוא נשמע אם משפיע, אחד נפרד רק למערכ
אולי לא קראת את הפוסט שלי 10# בשירשור הזה, זה יכול לצמצם הפחתה בקילקול של הצליל וגם היצרן הספציפי "נשמע" טוב לאודיו ותוכל גם לחבר את שאר הבית.
חיבור כמו שעשו לך במקור חשמלאים של הפחת עם החוטים הארוכים והעבים באמת מקלקל את הצליל, יש דיאגרמה שצירפתי בפוסט.
 

שניצל היקר. מה שווה צליל חלומי אם תתחשמל ולא תוכל להינות ממנו, חייב להיות פחת גם בשביל הביטוח.
כנראה מה שהורס זה השילוב בין המא"ז הראשי וחוט הגישור ביניהם. ראשית יש לוודא שכולם מאותו יצרן ולפי הערך הנומינלי לזרם שהוקצה ע"י ח"ח, לשים מא"ז ראשי עם ערך גבוה מידי למה שהקצתה חברת חשמל יתן באס כבד ופחות פתיחות. שנית, פחת לבד נקרא RCCB וכיום יש מודול שנקרא RCBO שהוא שילוב של הפחת עם המא"ז הראשי וזה יפתור לך חצי בעיה.
וקבל עצה בשוּשוּ...תבדוק איזה נתיכים שמו ח"ח לפני המונה בכול פאזה, אם לא עשית אי פעם הגדלה הם כנראה 25-35 אמפר ותבקש מחשמלאי להחליף לך את הנתיך עליו יושבת המערכת ל50 אמפר אופיין זהה רצוי של יצרן ETI או איכותי אחר, אתה תידהם מה שינוי בעלות של עשרה שקלים יעשה שרכיבים שעלו לך אלפים אולי פחות.


בקש ממנו שיחבר לפי התמונה עם התרשים המצורפת.
בלינק מופיע 30A
התכוונת לכזה?
 
בלינק מופיע 30A
התכוונת לכזה?
לא כתוב 30A כתוב 32A 30mA שני נתונים שונים.
תלמד חשמל ותקרא כמו שצריך לפני שאתה מגיב, מדובר בשני רכיבים שונים. תטריל את האחרים לא אותי.
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור