לא יודע לגבי המשיב השני אני כותב מתוך רגש כן של אחריות לך ולבני/באי ביתך, לזלזל כך בחיי אנשים שחשובים לך מלמד על משהו לא תקין אצלך.20 שנה עברו בשלום , תודה על העצות למיני אודיופילים ששים להשפיל , שיבוסם לכם !!!!
הרכיב בלוח שעולה 50 ש"ח (150 בארץ לדייק) עולה 450 אירו אצל יגאל לסרי, כי גם הייפיי טיונינג יודעים שאם זה חמישים שקל זה טפשי אבל אם זה אלף ושמונה מאות זה בטח מדהים.בפטור קונדישונר וגם בשנאי יש הגנות יעודיות למצבים הללו , מודה לכל המפשפטנים בנוגע לעברות פליליות , קצת מאסתי מהמפגרים כאן על רכיב בלוח שעולה 50 שקל , יש שפע כתבות על ההשפעה השלילית אפילו איכותי , מודה לכם על העצות!
תחליט, לעזוב אותך ואז אתה מזמין אותי לשמוע או להגיב.אתה כמובן מוזמן לשמוע ההבדל ואז אולי תידום לעד
אולי לא קראת את הפוסט שלי 10# בשירשור הזה, זה יכול לצמצם הפחתה בקילקול של הצליל וגם היצרן הספציפי "נשמע" טוב לאודיו ותוכל גם לחבר את שאר הבית.יאללה , חיברתי הפחת כעצתך , בוא נשמע אם משפיע, אחד נפרד רק למערכ
בלינק מופיע 30Aשניצל היקר. מה שווה צליל חלומי אם תתחשמל ולא תוכל להינות ממנו, חייב להיות פחת גם בשביל הביטוח.
כנראה מה שהורס זה השילוב בין המא"ז הראשי וחוט הגישור ביניהם. ראשית יש לוודא שכולם מאותו יצרן ולפי הערך הנומינלי לזרם שהוקצה ע"י ח"ח, לשים מא"ז ראשי עם ערך גבוה מידי למה שהקצתה חברת חשמל יתן באס כבד ופחות פתיחות. שנית, פחת לבד נקרא RCCB וכיום יש מודול שנקרא RCBO שהוא שילוב של הפחת עם המא"ז הראשי וזה יפתור לך חצי בעיה.
וקבל עצה בשוּשוּ...תבדוק איזה נתיכים שמו ח"ח לפני המונה בכול פאזה, אם לא עשית אי פעם הגדלה הם כנראה 25-35 אמפר ותבקש מחשמלאי להחליף לך את הנתיך עליו יושבת המערכת ל50 אמפר אופיין זהה רצוי של יצרן ETI או איכותי אחר, אתה תידהם מה שינוי בעלות של עשרה שקלים יעשה שרכיבים שעלו לך אלפים אולי פחות.
![]()
בקש ממנו שיחבר לפי התמונה עם התרשים המצורפת.
לא כתוב 30A כתוב 32A 30mA שני נתונים שונים.בלינק מופיע 30A
התכוונת לכזה?
![]()
חצי אוטומט 6KA 3X50A הגר HAGER - נ. חן חשמל בעמ
חצי אוטומט הגר HAGER6KA 3X50A | נ. חן חשמל בעמwww.chen-electric.co.il