שנאי מבדל ״מאוזן״

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

התחביב הזה מורכב ממספר סופי וקטן יחסית של רכיבים. אז כל רכיב חייב להיות ארוע
וואו איזו החטאה בקילומטר. אולי קצת רכיבים אבל מאה אופציות מכל אחד, חשב עכשיו כמה קומבינציות יש. יותר מסובך מלשדרג רכב עם קיט מנוע.
לא פלא שלהרבה חובבים יש שריטה...גם בבנק. מילא כמה חברות מוציאות כל שנה סמארטפון חדש בשביל לשמור על תזרים, בסטריאו מיותר לחלוטין! בעצם גם חברות ההיי פיי רוצות תזרים ויש מספיק צעירים סינים שיקנו כל "i" ו "mkII," מדי שנה.
 
נערך לאחרונה ב:
וואו איזו החטאה בקילומטר. אולי קצת רכיבים אבל מאה אופציות מכל אחד, חשב עכשיו כמה קומבינציות יש. יותר מסובך מלשדרג רכב עם קיט מנוע.
עכשיו תתקוף בחזרה בשביל שתרגיש טוב.
אני לא חלוץ
זה בדיוק מה שאמרתי
מליון אופציות עם אותו רכיב
 
אני לא חלוץ
זה בדיוק מה שאמרתי
מליון אופציות עם אותו רכיב
:oops: כתבת: "ממספר סופי וקטן יחסית של רכיבים."
 

צודק לגמרי לגבי האתגר שדואל-קונצנטרים מיצרים בחדר עם קירות צדדים קרובים, אבל, דווקא רמקולים כאלו יתאימו הרבה יותר לתיקון אקטיבי מאשר לפסיבי - האקטיבי במיטבו כי הרמקולים "מתנהגים יפה" מבחינת גרף ההחזרים ואילו הפסיבי יתקשה כי טווח התדרים שדורש תיקון הוא עצום (חיפוים בעובי דלת של מקרר ואז גם הרגת יותר מדי מהם).

אגב ההטיה של הטאנוי (אכן חשובה מאוד), רק בשביל הטרמינולוגיה: כתבת "הטיה מזערית פנימה" (ביחס לאנך?) - זה נחשב דווקא להטיה החוצה (toe out) ביחס למצב שכל טוויטר "מסתכל" לכיוון המאזין...
מכיוון שגם לי יש רמקולים קונצנטריים ,ואני מת על טנוי אלטק ודומיו, תרשה לי להמליץ לך לכוון הרמקולים הללו בדיוק לכל אוזן בנפרד , ואז תתחיל להתעסק עם הטונליות באם יש כפתורים בקרוס ועוד .
 
מכיוון שגם לי יש רמקולים קונצנטריים ,ואני מת על טנוי אלטק ודומיו, תרשה לי להמליץ לך לכוון הרמקולים הללו בדיוק לכל אוזן בנפרד , ואז תתחיל להתעסק עם הטונליות באם יש כפתורים בקרוס ועוד .
אלדר,
האפקט הזה שמצריך טיפה הטייה החוצה מהציר, לא רלוונטי לאלטקים שלך בגלל השופר הפנימי שבתוכו ממוקם הטוויטר, שמבודד אותו מההשפעה הכמו-שופרית של הקונוס הגדול. בטאנוי כן.
זה עניין מוכר היטב בדואל-קונצנטרים "רגילים". החשיבה מאחורי תכנון האלטקים הייתה מאוד מתקדמת לזמנה...
 

מכיוון שגם לי יש רמקולים קונצנטריים ,ואני מת על טנוי אלטק ודומיו, תרשה לי להמליץ לך לכוון הרמקולים הללו בדיוק לכל אוזן בנפרד , ואז תתחיל להתעסק עם הטונליות באם יש כפתורים בקרוס ועוד .
טאנוי כותבים בחוברת להתחיל ממיקום הציר בפוזיציה אפס שזה מפגש קידמת הרמקול עם כל אוזן בהתאם ואז לסובב את הרמקולים מעט החוצה בכל פעם עד שמתקבלת במה עם רוחב וגובה נכונים. הגובה הנכון בשבילי הוא מיקום הפה של הזמר/ת בגובה הטבעי כאילו היו בחדר. בהרבה מקומות כותבים "Slight toe in" שזה בעצם out אבל אנשים התרגלו ההיפך בגלל השגיאה הזו, בכל מקרה כמה מעלות זה slight? השיטה של טאנוי היא הנכונה בלי צורך להשתמש במד זווית...וגם דרך אגב כתובה בחוברת המגבר שלי. בד"כ כשהבמה מסתדרת כך גם הטונאליות.
 
טאנוי כותבים בחוברת להתחיל ממיקום הציר בפוזיציה אפס שזה מפגש קידמת הרמקול עם כל אוזן בהתאם ואז לסובב את הרמקולים מעט החוצה בכל פעם עד שמתקבלת במה עם רוחב וגובה נכונים. הגובה הנכון בשבילי הוא מיקום הפה של הזמר/ת בגובה הטבעי כאילו היו בחדר. בהרבה מקומות כותבים "Slight toe in" שזה בעצם out אבל אנשים התרגלו ההיפך בגלל השגיאה הזו, בכל מקרה כמה מעלות זה slight? השיטה של טאנוי היא הנכונה בלי צורך להשתמש במד זווית...וגם דרך אגב כתובה בחוברת המגבר שלי. בד"כ כשהבמה מסתדרת כך גם הטונאליות.
איך הגובה קשור ל לצידוד ?
קשור לפוקוס ,קשור לבמה ,קשור להחזרים אבל לגובה הזמרת ?
 
איך הגובה קשור ל לצידוד ?
קשור לפוקוס ,קשור לבמה ,קשור להחזרים אבל לגובה הזמרת ?
די כבר דן, סליחה, אלוהים.
כתוב במנואלים של שני יצרנים נכבדים שהצידוד הנכון יתבטא בגובה מציאותי כמו זמר, היי האט, אני כבר אצרף צילומים, ומה זה במה? רק רוחב ועומק? די כבר.
 

תהיה ענייני ואנא מימך אל תיתן לי תארים.
אני כל יום למד דברים חדשים.גם אני כמוך - תלמיד ותמיד אהיה .
במה זה גם גובה אבל הוא לא פקטור של צידוד .
תראה אם כתוב אז כתוב....
אני מאמין שהפורום הזה עוסק במעבר למה שרשום - רוב הדברים שרושמים במדריכים בוודאי על מיקומי רמקולים -אילו דברים בסיסים ביותר שנועדו לא לסבך.
אשמח גם לראות איפה כתוב על גובה . אם לא ניתן להזיז או להגביה את הטוויטר ( פיזית או על ידי הטיית כל הרמקול )לא אמור להיות רשום על גובה .

והסיבה העיקרית שאני כותב על זה היא כי אני רוצה למנוע מאנשים להתחיל לסובב רמקולים פנימה והחוצה ולהתחיל לחפש את הזמרת בתקרה או אולי ברצפה -זה מעודד המון קולות בראש .
ובטח שטונאליות לא קשורה כלל לבמה.
אבל אפשר לדבר על מתכות.
 
תהיה ענייני ואנא מימך אל תיתן לי תארים.
אני כל יום למד דברים חדשים.גם אני כמוך - תלמיד ותמיד אהיה .
במה זה גם גובה אבל הוא לא פקטור של צידוד .
תראה אם כתוב אז כתוב....
אני מאמין שהפורום הזה עוסק במעבר למה שרשום - רוב הדברים שרושמים במדריכים בוודאי על מיקומי רמקולים -אילו דברים בסיסים ביותר שנועדו לא לסבך.
אשמח גם לראות איפה כתוב על גובה . אם לא ניתן להזיז או להגביה את הטוויטר ( פיזית או על ידי הטיית כל הרמקול )לא אמור להיות רשום על גובה .

והסיבה העיקרית שאני כותב על זה היא כי אני רוצה למנוע מאנשים להתחיל לסובב רמקולים פנימה והחוצה ולהתחיל לחפש את הזמרת בתקרה או אולי ברצפה -זה מעודד המון קולות בראש .
ובטח שטונאליות לא קשורה כלל לבמה.
אבל אפשר לדבר על מתכות.
..
IMG_20251021_103612.jpg
 
"טיפול טוב בחשמל הוא דווקאה כשאין שום שיפור" = אהבתי, ענק.
לא הבנתי אם רשמתה בציניות.

אם כן,
מה שהתכוונתי שטיפול חשמל מוצלח הוא כזה שלא מתערב בסאונד - לכן אני לא צריך ש״ישפר״ אלה שהיה כמו שפחות התערבות שלא תפגע הדינאמיות.

בגלל זה אני מעדיף לחבר הגברה ישירות לקיר אבל כמובן זה עניין של ניסוי וטעייה.
 

זה לא מיצרן הרמקולים.
וגם ....לא נוסיף
הוא גם מייצר רמקולים. לגבי חוברת של הרמקולים אגיע הביתה ואחפש בערמת החוברות, יש הסבר על גובה ברמקולי עבר שהיו לי.
"אני כל יום למד דברים חדשים.גם אני כמוך - תלמיד ותמיד אהיה ." נאה דורש...
 
הוא גם מייצר רמקולים. לגבי חוברת של הרמקולים אגיע הביתה ואחפש בערמת החוברות, יש הסבר על גובה ברמקולי עבר שהיו לי.
"אני כל יום למד דברים חדשים.גם אני כמוך - תלמיד ותמיד אהיה ." נאה דורש...
התכוותי דברים הגיוניים.
לא ספרות...זה פחות מעניין אותי
 

הגודל והגובה שאני מקבל בבמה נוסה ע״י לייזרים. מכוילים , אני אומר לך שוב״כל אוזן בנפרד , רק קח בחשבון שהרמקול שלך גמד , והטוויטר ברמקול נורמלי צריך להיות 92- 94 ס״מ , כך שלך יש בעיה גם עם הטייה כלפי מעלה או שתגביה הרמקול , לא רוצה לשמוע שיבוסם לך , אני רק ניסיתי , אתה מוזמן לשמוע כמובן, אולי ישפר הפרופורציה או שלא לחליפין, אני לא מכיר יותר טוב!
 
תמיד יש איזה ירקרק שמייעץ לי ולדן
 
אתה רוצה הופעה חייה שורה ראשונה , תפסיק לקרוא ותנסה
 

אתה רוצה הופעה חייה שורה ראשונה , תפסיק לקרוא ותנסה
כל הסימנים מעידים שנכשלת בבדיקת "ינשוף" לכן השלילה :שתוי:
ד.א. אתה זוכר שבבית שאין בו ממסר פחת לא נוגעים במערכת יחפים אפילו אם יש פיוז מזהב בִּמקום?
 
נערך לאחרונה ב:
כל הסימנים מעידים שנכשלת בבדיקת "ינשוף" לכן השלילה :שתוי:
ד.א. אתה זוכר שבבית שאין בו ממסר פחת לא נוגעים במערכת יחפים אפילו אם יש פיוז מזהב בִּמקום?
בבית שאין בו ממסר פחת, אם חס וחלילה יקרה משהו, חברת הביטוח תעשה מהפוליסה טייארה.
ואם חו"ח ייגרם נזק לשכנים, או לבניין, אז כשחברת הביטוח שלהם תגלה שהשריפה נגרמה בשל הפרת תקנות בטיחות מחייבות, אז גם היא תתנער, תתבע את הביטוח של האודיופיל המדופלם וזו תפריח לכיוונה את אותה הטייארה.
וזה לפני שאנו מדברים על זה שזו פשוט עבירה פלילית, ואם נגרם נזק אז אפשר להעמיד את האודיופיל המסור לדין על רשלנות הגורמת לנזק בגוף או ברכוש.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור