וואו איזו החטאה בקילומטר. אולי קצת רכיבים אבל מאה אופציות מכל אחד, חשב עכשיו כמה קומבינציות יש. יותר מסובך מלשדרג רכב עם קיט מנוע.התחביב הזה מורכב ממספר סופי וקטן יחסית של רכיבים. אז כל רכיב חייב להיות ארוע
לא פלא שלהרבה חובבים יש שריטה...גם בבנק. מילא כמה חברות מוציאות כל שנה סמארטפון חדש בשביל לשמור על תזרים, בסטריאו מיותר לחלוטין! בעצם גם חברות ההיי פיי רוצות תזרים ויש מספיק צעירים סינים שיקנו כל "i" ו "mkII," מדי שנה.
נערך לאחרונה ב:
