E elior11 חבר אתר הודעות 18 מעורבות 0 נקודות 0 19/5/14 #1 הדגם שקניתי : lg 47ln570y זה סמראט tv ... רציתי לדעת איך היא לדעתכם ? מה היתרונות בא והאם עשיתי טעות שקניתי את הדגם הזה? כי שמעתי עכשיו כמה תלונות על הטלווזיה הזאת והתבאסתי קצת. תודה לכולם על העזרה נערך לאחרונה ב: 19/5/14
הדגם שקניתי : lg 47ln570y זה סמראט tv ... רציתי לדעת איך היא לדעתכם ? מה היתרונות בא והאם עשיתי טעות שקניתי את הדגם הזה? כי שמעתי עכשיו כמה תלונות על הטלווזיה הזאת והתבאסתי קצת. תודה לכולם על העזרה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 19/5/14 #2 בכותרת אתה כותב סמסונג ובהודעה זה LG... אז איזה מסך קנית?
E elior11 חבר אתר הודעות 18 מעורבות 0 נקודות 0 19/5/14 #3 צודק טעות שלי לקחתי Lg נערך לאחרונה ב: 19/5/14
א ארז_וחני חבר משקיען הודעות 3,861 מעורבות 993 נקודות 113 19/5/14 #4 לא מובן לי המנהג הזה של "קודם קונים ואחר כך שואלים".... למה לא הפוך? ומה זה משנה אם מישהו מאוד מבסוט מהמסך הזה ומישהו אחר שמצטער שרכש את המסך הזה יכתבו כאן את דעתם? במה זה עוזר לך? ארז
לא מובן לי המנהג הזה של "קודם קונים ואחר כך שואלים".... למה לא הפוך? ומה זה משנה אם מישהו מאוד מבסוט מהמסך הזה ומישהו אחר שמצטער שרכש את המסך הזה יכתבו כאן את דעתם? במה זה עוזר לך? ארז
E elior11 חבר אתר הודעות 18 מעורבות 0 נקודות 0 19/5/14 #5 תראה יש לי חבר טוב שיש לו תמסך הזה...אבל אני אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים מקצועיים לגבי הדגם והמסך הזה? תודה
תראה יש לי חבר טוב שיש לו תמסך הזה...אבל אני אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים מקצועיים לגבי הדגם והמסך הזה? תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 19/5/14 #6 המסך בסדר ואם אתה מכיר אותו מהחבר אז תתחדש ותהנה.