שלום קניתי הרגע טלווזיה 47 אינץ של Lg

  • פותח הנושא פותח הנושא elior11
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

elior11

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
הדגם שקניתי : lg 47ln570y זה סמראט tv ... רציתי לדעת איך היא לדעתכם ? מה היתרונות בא והאם עשיתי טעות שקניתי את הדגם הזה? כי שמעתי עכשיו כמה תלונות על הטלווזיה הזאת והתבאסתי קצת. תודה לכולם על העזרה
 

נערך לאחרונה ב:
בכותרת אתה כותב סמסונג ובהודעה זה LG... אז איזה מסך קנית?
 
צודק טעות שלי לקחתי Lg
 
נערך לאחרונה ב:
לא מובן לי המנהג הזה של "קודם קונים ואחר כך שואלים"....
למה לא הפוך?

ומה זה משנה אם מישהו מאוד מבסוט מהמסך הזה ומישהו אחר שמצטער שרכש את המסך הזה יכתבו כאן את דעתם?
במה זה עוזר לך?
ארז
 

תראה יש לי חבר טוב שיש לו תמסך הזה...אבל אני אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים מקצועיים לגבי הדגם והמסך הזה? תודה
 
המסך בסדר ואם אתה מכיר אותו מהחבר אז תתחדש ותהנה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור