שלום למביני עניין.

  • פותח הנושא פותח הנושא ירוקה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ירוקה

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
עם תקציב של 3500 בערך,אני מעוניינת לרכוש LCD,אני יודעת שהתקציב די דל.ובכל זאת הייתי רוצה מסך שיהיה איכותי וטוב.
נאמר לי שטושיבה טובות,אך טיפה יקרות לי,יש טושיבה שיכולה להתאים לתקציב שלי?אם כן-איזה.

בוואלה שופס ראיתי:
  • "37 LCD FULL HD PANASONIC הכוללת SD CARD לתמונות מדגמי 2009
  • טלוויזיה "LCD 37 מסדרת TOSHIBA REGZA מדגמי 2009
  • LA37B530 סאמסונג.
המחיר של שלושתם פחות או יותר מתאים לי..מי הכי מומלצת מהן.? והאם כדאי לקנות דרך האתר?

אם זה נחוץ וקשור הרי שאני מחוברת לYES


תודה מראש.

ירוקה באלקטרוניקה
 

נערך לאחרונה ב:
מהו מרחק הצפייה?
 
מהו מרחק הצפייה?

:)2 וחצי מטר בערך..

תודה:)
 

בתקציב שנקבת אילו אפשרויות טובוות.
אם כי...
אם החדר אינו מואר מדי והרוב הוא צפייה בטלוויזיה , הייתי דווקא הולך על פלסמה 42 של סמסונג או lg
עוד 500 שח , גדול יותר ותמונה טובה בהרבה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור