עם תקציב של 3500 בערך,אני מעוניינת לרכוש LCD,אני יודעת שהתקציב די דל.ובכל זאת הייתי רוצה מסך שיהיה איכותי וטוב.
נאמר לי שטושיבה טובות,אך טיפה יקרות לי,יש טושיבה שיכולה להתאים לתקציב שלי?אם כן-איזה.
בוואלה שופס ראיתי:
אם זה נחוץ וקשור הרי שאני מחוברת לYES
תודה מראש.
ירוקה באלקטרוניקה
נאמר לי שטושיבה טובות,אך טיפה יקרות לי,יש טושיבה שיכולה להתאים לתקציב שלי?אם כן-איזה.
בוואלה שופס ראיתי:
- "37 LCD FULL HD PANASONIC הכוללת SD CARD לתמונות מדגמי 2009
- טלוויזיה "LCD 37 מסדרת TOSHIBA REGZA מדגמי 2009
- LA37B530 סאמסונג.
אם זה נחוץ וקשור הרי שאני מחוברת לYES
תודה מראש.
ירוקה באלקטרוניקה
נערך לאחרונה ב: