שלום לכולם צריך עזרה בחיבורים

  • פותח הנושא פותח הנושא club1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

club1

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
יש לי מסך סמסונג T240 עם יציאת HDMI , VGI , VGA וחיבורי אודיו כשקניתי את המסך אמרו לי שהוא תומך בממיר של יס HD אין לי ממיר HD אבל יש לי כבל בננות ו VGA שאני יכול לחבר מהמסך לממיר ניסיתי לחבר אותו ועברתי בין הערוצים במסך מחשב וכלום הוא לא קולט משהו יודע אך לתפעל את זה שיעזור לי בבקשה
תתודה מראש
 

לא יעבוד ככה, מדובר באותות שונים.
 
אז מה כן ניתן לעשות כי כל המקומות שחיפשתי לא מצאתי תשובה
אני יודע שיש ממיר בין כבלים שאני יכול לחבר בינהם
אשמח לפירוט
 
אתה צריך משהו בסגנון כזה:
http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=5025
 

תודה ליאור אני אבדוק את האופציה הזאת
בעצם הממיר הזה יפשר לי את הצפיה במסך סמסונג שלי אם אני יחבר צד אחד של הממיר בבננות לממיר כבלים ומהממיר כבלים למסך בכבל משולב בננות עם VGA
 
צד אחד שלו אתה מחבר קומפוזיט (בננה) או S-VIDEO שמגיעים מההממיר של YES, צד שלי שלו יוצא כבל VGA אל המסך.
 
ואך האיכות תהיה במסך?
 

קשה לדעת מבלי לראות בעיניים, לא יצא לי לבדוק מתאם כזה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור