שלום לכולם
יש לי מסך סמסונג T240 עם יציאת HDMI , VGI , VGA וחיבורי אודיו כשקניתי את המסך אמרו לי שהוא תומך בממיר של יס HD אין לי ממיר HD אבל יש לי כבל בננות ו VGA שאני יכול לחבר מהמסך לממיר ניסיתי לחבר אותו ועברתי בין הערוצים במסך מחשב וכלום הוא לא קולט משהו יודע אך לתפעל את זה שיעזור לי בבקשה
תתודה מראש
יש לי מסך סמסונג T240 עם יציאת HDMI , VGI , VGA וחיבורי אודיו כשקניתי את המסך אמרו לי שהוא תומך בממיר של יס HD אין לי ממיר HD אבל יש לי כבל בננות ו VGA שאני יכול לחבר מהמסך לממיר ניסיתי לחבר אותו ועברתי בין הערוצים במסך מחשב וכלום הוא לא קולט משהו יודע אך לתפעל את זה שיעזור לי בבקשה
תתודה מראש