שלום לכולם. צריך בבקשה עזרה בבחירת מסך חדש לסלון(הלכתי לאיבוד כבר)

  • פותח הנושא פותח הנושא daniels1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

daniels1

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים

קראתי בדפים אחורה בין ההמלצות השונות על מסכים ולמען האמת קצת הלכתי לאיבוד.

אשמח להכוונה ועזרה בבחירת טלוויזיה הבאה שלי.



רק דגש קטן(ואולי חשוב) אין לי יס או הוט. הטלויזיה כיום וגם זאת שתגיע החדשה. תהיה מחוברת למחשב הסלוני. בחיבור HDMI כמובן. ויש מערכת שמע שמחוברת מהמחשב לרסיבר. כך שאיכות שמע בטלויזיה לא משנה לי במקרה הזה. או איכות צפיה דרך ממירים של החברות כבלים השונות גם לא משנה לי


קצת פרטים על אופי השימוש שלי מקווה שיעזור לכם לתת לי כיוונים והמלצות.

1. מרחק ישיבה- 2 מטר בעיקר..ועוד כורסא שנמצאת 2.3 מטר.
2. תנאי תאורה- סלון יחסית חשוך. בזמן הצפייה אני לא אוהב אור בחדר. (מצד שמאל של המסך ישנו אק' די גדול שמואר בתאורת לד. התאורה לא מסנוורת אבל קיימת. ומתכבה אוט' בחצות)
3. תכנים- גלישה באינטרנט מעט. אבל בעיקר צפייה בסרטים דרך במחשב בלבד
4. חיבורים מיוחדים- לא כאלו שעולים לי בראש מלבד HDMI שזה גם ככה סטנדרט. USB לא משנה לי כי כמו שציינתי המחשב שולט על הטלויזיה.
5. ציפיות מהמסך- איכות תמונה מעולה בצפייה בסרטים. כי זה עיקר השימוש בה.
6. גודל מסך- יש לי כיום 32 היא מעולה..אבל אני פוזל לכיוון 42
7-תקציב- מגבלות מהאישה בגלל כל השגעונות האחרונים. 3500 ש"ח

זהו בגדול מקווה שלא שכחתי משהו.
כמו כן אני יודע שיש מסכי LED ופלזמות. וכמובן LCD שאין לי מושג מי מהם מתאים יותר לשימוש שלי וייתן לי חווית צפייה טובה יותר


אשמח לעזרתכם.
 

נערך לאחרונה ב:
שלום.
אני מבין שכתבתה את הבקשה על פי הדרך שבה אני שאול אנשים על בירת טלוזיה וזה טוב מאוד.
כי ככה יש לי מידע על גבי הרגלי צפייה שלך תכנים תקציב ועוד.
עכשיו להסבר תקשיב המרחק צפייה באמת מאפשר 42 אבל התקתציב קצת נמוך בשביל משהוא טוב.
עם היתה יכול להשקיע עוד 500-1000 שקל היה לך את סמסונג D6400 ב4500 שקקל מסך FULL HS
תלת מימיד איכות מעולה ב2D ואיכות די טובה בSD ואיכות סבירה בתלת מימיד יש בעיה אני לא יפרט על זה שוב אבל פרטתי הרבה באשכלות קודמים. אני ממליץ לראות תמסך ולהחליט.
יש עוד דגמים כמו D5500 גודל 46 ב4 לף שזה תהיה חוית צפייה ממש טובה אבל האיכות פחות טובה לטעמי בהרבה אבל הגדול משפיע גם וככה תראה את כול הפרטים בסרטי FULL HD
יש לך עוד מסכים שכדי לך לבדוק כמו LG LV550 שהוא מסך לוקאל דמניג צדדח הברתי גם רבות על טכנלוגיה זאותץ ועד את טושיבה SL738 וסמסונג ES6200 בעל עיצוב מרשים מאוד איכות מעולה אבל שוב הם עוברים תתקציב בדי הרבה אבל לפידעתי הפרש שווה בהצלח טעם תצריך עוד עזרה תיכול לפנות לעלי לסקייפ הזה MAYAN6589884 ויעזור לך במה שאני יודע והכי חשוב לראות תמסכים לפני בהצלחנ
 
נערך לאחרונה ב:
מתן תודה רבה על התשובה
האמת החלטתי ללכת על 47 אולי בשנתיים הקרובות אני עובר דירה אז לקחתי מראש את עניין הגודל

קיבלתי הצעה של 4700 על פנסוניק THL47E5M LED כמובן 47 אינץ ו-5 שנות אחריות

באתי לחנות עם קבצים שלי ואחרי ששמתי אותם על כמה טלויזיות קיבלתי את הרושם שהפנסוניק הזה באמת מדהים ואיכות תמונה מעולה

כנראה הערב אני הולך לסגור את העסקה

אם יש לכם הארות/הערות אשמח מאוד לשמוע
 
אני לא מכיר את המסך..
אבל עם נהנתה מהתמונה והמחיר מתאים לך אז למה לא..
אני מציע לראות גם את D6400 ואת ES6200 ולהחליט עם שווה תהפרש
רק שדע שפאזוניק אין תמיכה בכתביות בעברית ואין פס קול DTS בקשר לאיכות אני אף פעם לא אהבתי ת איכות של הLED שלהם אפשר להתמקם במסכים שיותרים מתמחים במסכי LED כמו סמסונמג LG ופלפיס אבל זה החלטה שלך
בהצלחה עם תצריך עוד עזרה תפנה עלי לסקייפ בהצלחה
 

אני לא מכיר את המסך..
אבל עם נהנתה מהתמונה והמחיר מתאים לך אז למה לא..
אני מציע לראות גם את D6400 ואת ES6200 ולהחליט עם שווה תהפרש
רק שדע שפאזוניק אין תמיכה בכתביות בעברית ואין פס קול DTS בקשר לאיכות אני אף פעם לא אהבתי ת איכות של הLED שלהם אפשר להתמקם במסכים שיותרים מתמחים במסכי LED כמו סמסונמג LG ופלפיס אבל זה החלטה שלך
בהצלחה עם תצריך עוד עזרה תפנה עלי לסקייפ בהצלחה

היי ניסיתי להוסיף אותך בסקייפ אבל בחיפוש תחת השם שרשמת הוא לא מוצא


עקרונית כבר קניתי את הטיוי הזאת של פנסוניק. תמונה בהחלט טובה מאוד!! התרשמתי לטובה בהחלט
אבל הייתי חייב לקנות לפני שהאישה תקבל רגליים קרות
כרגע הטיוי יושבת לה על הנשמה בסלון סגורה באריזה. כי אני רוצה להשאיר לעצמי את האופציה להחליף למשהו אחר אפילו בתוספת של עוד כמה מאות שקלים (שילמתי עליה במחשני חשמל 4700)
סמארט לא חשוב לי כלל . כנ"ל לגבי קריאת קבצים ותרגומים דרך USB היות וכמו שציינתי הטיוי מחוברת למחשב בלבד ומשם יוקרנו הסרטים דרך המסך ומערכת שמע נפרדת
 
אני בטעות כתבתי לך כתובת סקייפ לא נכונה..
זה MATAN6589884
בקשר למסך עם נהנתה ותאוהב תאיכות תמונ זה כבר טוב..
אבל אני חושב שפעלתה קצת בחיפזון לא צפתה בעוד מסכים עם אני מבין נכון?
אני מציע לנסות להשקיע עוד 1000 שקל בשביל ES6200 או בשביל D6400 לא חייב לקנות פשוט לראות עם שווה תהפרש.
אני חושב שאי אפדר להשות תמסכי LED של סמסונג למסכי LES של פאנסוניק שלא מתמחה במסכי LED/LCD ויותר בפלזמות שמם אין שני לה לכן תבדקוק עוד מסכים יש לך 14 יום יכולת להחזיר תמוצר וחבל שפעלתה בכזאות מהירות ולא בדקתה לפני .
בהצלחה
 
פנסוניק 40
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור