שלום חברים
קראתי בדפים אחורה בין ההמלצות השונות על מסכים ולמען האמת קצת הלכתי לאיבוד.
אשמח להכוונה ועזרה בבחירת טלוויזיה הבאה שלי.
רק דגש קטן(ואולי חשוב) אין לי יס או הוט. הטלויזיה כיום וגם זאת שתגיע החדשה. תהיה מחוברת למחשב הסלוני. בחיבור HDMI כמובן. ויש מערכת שמע שמחוברת מהמחשב לרסיבר. כך שאיכות שמע בטלויזיה לא משנה לי במקרה הזה. או איכות צפיה דרך ממירים של החברות כבלים השונות גם לא משנה לי
קצת פרטים על אופי השימוש שלי מקווה שיעזור לכם לתת לי כיוונים והמלצות.
1. מרחק ישיבה- 2 מטר בעיקר..ועוד כורסא שנמצאת 2.3 מטר.
2. תנאי תאורה- סלון יחסית חשוך. בזמן הצפייה אני לא אוהב אור בחדר. (מצד שמאל של המסך ישנו אק' די גדול שמואר בתאורת לד. התאורה לא מסנוורת אבל קיימת. ומתכבה אוט' בחצות)
3. תכנים- גלישה באינטרנט מעט. אבל בעיקר צפייה בסרטים דרך במחשב בלבד
4. חיבורים מיוחדים- לא כאלו שעולים לי בראש מלבד HDMI שזה גם ככה סטנדרט. USB לא משנה לי כי כמו שציינתי המחשב שולט על הטלויזיה.
5. ציפיות מהמסך- איכות תמונה מעולה בצפייה בסרטים. כי זה עיקר השימוש בה.
6. גודל מסך- יש לי כיום 32 היא מעולה..אבל אני פוזל לכיוון 42
7-תקציב- מגבלות מהאישה בגלל כל השגעונות האחרונים. 3500 ש"ח
זהו בגדול מקווה שלא שכחתי משהו.
כמו כן אני יודע שיש מסכי LED ופלזמות. וכמובן LCD שאין לי מושג מי מהם מתאים יותר לשימוש שלי וייתן לי חווית צפייה טובה יותר
אשמח לעזרתכם.
קראתי בדפים אחורה בין ההמלצות השונות על מסכים ולמען האמת קצת הלכתי לאיבוד.
אשמח להכוונה ועזרה בבחירת טלוויזיה הבאה שלי.
רק דגש קטן(ואולי חשוב) אין לי יס או הוט. הטלויזיה כיום וגם זאת שתגיע החדשה. תהיה מחוברת למחשב הסלוני. בחיבור HDMI כמובן. ויש מערכת שמע שמחוברת מהמחשב לרסיבר. כך שאיכות שמע בטלויזיה לא משנה לי במקרה הזה. או איכות צפיה דרך ממירים של החברות כבלים השונות גם לא משנה לי
קצת פרטים על אופי השימוש שלי מקווה שיעזור לכם לתת לי כיוונים והמלצות.
1. מרחק ישיבה- 2 מטר בעיקר..ועוד כורסא שנמצאת 2.3 מטר.
2. תנאי תאורה- סלון יחסית חשוך. בזמן הצפייה אני לא אוהב אור בחדר. (מצד שמאל של המסך ישנו אק' די גדול שמואר בתאורת לד. התאורה לא מסנוורת אבל קיימת. ומתכבה אוט' בחצות)
3. תכנים- גלישה באינטרנט מעט. אבל בעיקר צפייה בסרטים דרך במחשב בלבד
4. חיבורים מיוחדים- לא כאלו שעולים לי בראש מלבד HDMI שזה גם ככה סטנדרט. USB לא משנה לי כי כמו שציינתי המחשב שולט על הטלויזיה.
5. ציפיות מהמסך- איכות תמונה מעולה בצפייה בסרטים. כי זה עיקר השימוש בה.
6. גודל מסך- יש לי כיום 32 היא מעולה..אבל אני פוזל לכיוון 42
7-תקציב- מגבלות מהאישה בגלל כל השגעונות האחרונים. 3500 ש"ח
זהו בגדול מקווה שלא שכחתי משהו.
כמו כן אני יודע שיש מסכי LED ופלזמות. וכמובן LCD שאין לי מושג מי מהם מתאים יותר לשימוש שלי וייתן לי חווית צפייה טובה יותר
אשמח לעזרתכם.
נערך לאחרונה ב: