LCD שלום, בשעה טובה קיבלתי היום טלוויזיה של סמסונג D5000 מסך 46", פנל HQ01 מישהו מכיר?

  • פותח הנושא פותח הנושא bugracer
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bugracer

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, בשעה טובה קיבלתי היום טלוויזיה LED של סמסונג D5000 מסך 46", פנל HQ01 מישהו מכיר?

מה האיכות של הפנל? האם יש לו משמעות?

רואים בטלוויזיה ממש יפה.

תודה רבה
 

אם רואים יפה, אז מה זה חשוב מה סוג הפנל?
אם אגיד לך שסמסונג "תקעו" לך פנל נחות ועדין רואים טוב...אז מה?

בכל מקרה הפנל מיוצר ע"י סמסונג. טוב? זה כבר עניין של השקפה.
המומחים טוענים שהוא מצויין.
 
רואים יפה זו חוות דעת סובייקטיבית. מה שמוגדר אצלי יפה, יוגדר אצל אחרים כבינוני או מצויין. אין לי קנה מידה מדויק לדעת, ולכן, שוב אני שואל לחוות דעת של מביני עניין.
חשוב לי לדעת חוות דעת מומחים.

תודה רבה.
 
תתחדש ותהנה.
אגב,חוות דעת של מומחים שואלים לפני קניה ולא אחרי.
בלי קשר,אם התמונה יפה בעינך, עשיתה קניה טובה.
כרגע לדעתי לא חשוב מה יגיד מומחה זה או אחר
כי הדעות יכולות להיות לכאן או לכאן,אז מה זה
כבר משנה.
 

אם לדעתך התמונה טובה, אז התשובה היא שרואים יפה וזהו.

אני הייתי משקיע קצת יותר ב 5500, לטובת ה SMART למרות שאין לזה קשר לאיכות התמונה.

תתחדש, טלביזיה מצויינת.
 
בארץ הסידרה של ה-5 בגודל 46 אינץ נמכר רק ה-5000,
דגם 5500 אין בארץ.
 
לפותח השירשור
לשמחתך הפנל הוא הטוב ביותר שקיים מבין אלו של סמסונג
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור