רואים יפה זו חוות דעת סובייקטיבית. מה שמוגדר אצלי יפה, יוגדר אצל אחרים כבינוני או מצויין. אין לי קנה מידה מדויק לדעת, ולכן, שוב אני שואל לחוות דעת של מביני עניין.
חשוב לי לדעת חוות דעת מומחים.
תתחדש ותהנה.
אגב,חוות דעת של מומחים שואלים לפני קניה ולא אחרי.
בלי קשר,אם התמונה יפה בעינך, עשיתה קניה טובה.
כרגע לדעתי לא חשוב מה יגיד מומחה זה או אחר
כי הדעות יכולות להיות לכאן או לכאן,אז מה זה
כבר משנה.