שידור דיגטלי dvb-t

  • פותח הנושא פותח הנושא arikel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arikel

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
0
נקודות
16
רציתי לדעת אם בסמסונג 42a410 ניתן לקלוט את השידור הדיגטליים החדשים ללא ממיר
ואם כן האם צריך אנטנה מיוחדת.
תודה
 

צריך אנטנה סטנדרטית, לפי מיטב ידיעתי, אין טיונר מתאים לשידורי DTT בדגם הזה.
 
אתה מראה מפרט של מסך אמריקאי, זה לא אומר כלום לגבי ישראל, בכל איזור הפצה, נמכר דגם עם טיונר שונה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור