A arikel אוהב את התחום הודעות 133 מעורבות 0 נקודות 16 28/8/09 #1 רציתי לדעת אם בסמסונג 42a410 ניתן לקלוט את השידור הדיגטליים החדשים ללא ממיר ואם כן האם צריך אנטנה מיוחדת. תודה
רציתי לדעת אם בסמסונג 42a410 ניתן לקלוט את השידור הדיגטליים החדשים ללא ממיר ואם כן האם צריך אנטנה מיוחדת. תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 28/8/09 #2 צריך אנטנה סטנדרטית, לפי מיטב ידיעתי, אין טיונר מתאים לשידורי DTT בדגם הזה.
A arikel אוהב את התחום הודעות 133 מעורבות 0 נקודות 16 29/8/09 #3 בנתונים שלה מופיע שיש dvb-t מה זה אומר. http://www.bhphotovideo.com/c/produ...10_42_Multi_System_Plasma.html#specifications
בנתונים שלה מופיע שיש dvb-t מה זה אומר. http://www.bhphotovideo.com/c/produ...10_42_Multi_System_Plasma.html#specifications
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 29/8/09 #4 אתה מראה מפרט של מסך אמריקאי, זה לא אומר כלום לגבי ישראל, בכל איזור הפצה, נמכר דגם עם טיונר שונה.