שדרוג סאונד

  • פותח הנושא פותח הנושא רויטל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שלום,
מה שיש לי היום b&w 803 רצפתיים
מגבר nu vista 800
לא מצליחה להעלות תמונת jpeg
יש גם טלויזיה בקושי בשימוש
שאלתי היא מה הדרך הכי נכונה לחבר אחוריים מדפיים מסדרת ה 800 b&w לצורכי שמיעת מוסיקה ולא לצורך קולנוע ביתי אני מרגישה שחסר לי סאונד היקפי?
תודה לעונים

ציוד שלך בסדר גמור, אפילו מגבר.

פיזור גלי קול זאת גם פונקציה של הרמקולים עצמם. בזמנו אני לפני הרכישה של הרמקולים בכוונה בחנתי רמקולים כשאני מסתובב בחדר האזנה

הוספה של רמקולים נוספים לסטריאו תמיד מכניס עיוותים, גם אם זה יהיה נחמד, זה יחזיק לזמן קצר לדעתי.

נסי אולי Trinnov או Lyngdorf, זה יכול לעזור מבחינת אקוסטיקה
 

לדעתי יש לך מגבר מעולה ויוקרתי.
זה לא מיוזיקל פידלטי סטנדרטי,
זו סידרת היוקרה שלהם,
ממש כמו טיוטה ולקסוס.

מכיר את ההגברה הזאת,מעולה ואיכותית.
לא חסר לו כוח לבטח.

הרמקולים גם הם מצויינים.

יש פה בעיה נפוצה,שחלק גדול מאיתנו,ולא משנה מה הוותק ומה העלות של הסט,סובלים ממנה.
החלל הנתון,אקוסטיקה נתונה או מתווספת,המרווח בין הרמקולים,שבכלל מתאפשר לך,חלונות והשד יודע מה.
הציוד שברשותך מעולה,ויכול לספק את הסחורה BIG TIME,
פשוט לשחק קצת במיקומים,עד כמה שאת יכולה (דירה שכורה),
מאמין שבסוף תימצאי את הטוב ביותר עבורך בין הרצוי למצוי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור