שדרוג סאונד

  • פותח הנושא פותח הנושא רויטל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רויטל

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
28
נקודות
18
שלום,
מה שיש לי היום b&w 803 רצפתיים
מגבר nu vista 800
לא מצליחה להעלות תמונת jpeg
יש גם טלויזיה בקושי בשימוש
שאלתי היא מה הדרך הכי נכונה לחבר אחוריים מדפיים מסדרת ה 800 b&w לצורכי שמיעת מוסיקה ולא לצורך קולנוע ביתי אני מרגישה שחסר לי סאונד היקפי?
תודה לעונים
 

לדעתי האישית סטריאו אמור להשמע מ2 ערוצים, ככה התכוונו המשוררים ואפשר להשיג תוצאות מדהימות מ2 ערוצים. יכול להיות שהבעיה היא במקור שיש לך.
 
אני יודעת שכך התכוונו אבל זו האוזן שלי וזה מה שהיא רוצה
מה כוונתך בעיה במקור?
 
לא ככ מבין באודיו רב ערוצי...
מה שכן מייעץ לך, אם את רוצה חוויה של סאונד עוטף שגורם לך להרגיש כאילו את שם גם בדו ערוצי, זה לשחק הרבה עם המיקום של הרמקולים - לקרב/להרחיק אחד מהשני, להרחיק מהקיר האחורי, לשחק עם הזווית שלהם כלפייך וכו' - וקצת עם האקוסטיקה של החדר (שטיח וכו').
 

אני יודעת שכך התכוונו אבל זו האוזן שלי וזה מה שהיא רוצה
מה כוונתך בעיה במקור?
האוזן שלך זה הכי חשוב :בעד:. אולי תשאלי בפורום "אודיו רב ערוצי"?
 
לשמוע סטראו שמוקלט בשני ערוצים, על מערכת עם סאונד היקפי, זה כמו לשדרג פיאט אונו לשתי פיאט אונו, במקום לרכב טוב יותר וחדש יותר (ויסלחו לי המבינים ברכבים - אין לי מושג ירוק איזה רכב עדיף על פיאט אונו והולם את האנלוגיה שלי).
או בקיצור, רויטל, ממליץ לך בחום לפני שאתה מוסיפה למערכת סבירה+ עוד זוג רמקולים סבירים+, תשקלי לשדרג אותם לרמקולים טובים.

החסרונות:
1. לא תקבלי סאונד היקפי.
2. השטח שבו הצליל יישמע אופטימלי יהיה קטן יותר. יענו, ה- sweet spot יהיה בדיוק בין שניהם, במרחק שקול פחות או יותר למרחק שלהם אחד מהשני (משולש שווה שוקיים / צלעות)

היתרונות:
1. תהני מיותר פירוט.
2. תהני מבמה מדוייקת יותר.
3. תהני מתחום דינמי גדול יותר, בשאיפה.
4. לא תצטרכי לקנות עוד מגבר.
5. לא תצטרכי לסלול כבלים ארוכים.
6. לא תצרכי לכייל את הרמקולים (האמת, גם לא תוכלי בלי פרוססור, אבל ניחא) כדי שיהיו מיושרי פאזה אחד עם השני.

בקיצור, רויטל, עזבי אותך, נו. זאת לא הדרך לשדרג חווית סאונד למוסיקה דו ערוצית.
 
לא מבין מה רע ברמקולים שיש לה עכשיו, לדעתי הם רמקולים טובים מאוד, סליחה על חוסר ההבנה,
 

תודה!
גם אני לא מבינה מה סביר ברמקולים שלי
הם נהדרים בשבילי
 
היתרונות:
1. תהני מיותר פירוט.
2. תהני מבמה מדוייקת יותר.
3. תהני מתחום דינמי גדול יותר, בשאיפה.
4. לא תצטרכי לקנות עוד מגבר.
5. לא תצטרכי לסלול כבלים ארוכים.
6. לא תצרכי לכייל את הרמקולים (האמת, גם לא תוכלי בלי פרוססור, אבל ניחא) כדי שיהיו מיושרי פאזה אחד עם השני..

הרגת אותה בטח עם כל המושגים האודיופילים האלו
 
זה רמקול נהדר.

לגבי היתר. מתנוש הסביר היטב.
 

תודה!
גם אני לא מבינה מה סביר ברמקולים שלי
הם נהדרים בשבילי
לא מבין מה רע ברמקולים שיש לה עכשיו, לדעתי הם רמקולים טובים מאוד, סליחה על חוסר ההבנה,
הרמקולים מצויינים. למי שלא הבין ומעדיף להתעסק בריגשי נחיתות, בוא נעשה שיעור בהבנת הנקרא:
1. רויטל רוצה להוסיף זוג רמקולים כדי לשדרג לעצמה את המוסיקה. לא קולנוע ביתי. מוסיקה.
2. יש לרויטל כסף לשידרוג, מין הסתם לזוג נוסף+. ה"סביר" וה"טוב" הם יחסיים. גם שלי "סביר" אם ארצה לשדרג את שלי ל"טוב". וגם רמקולים של מחשב ב-200 שקל. בסדר?
3. בכסף הזה, מציעים לרויטל אנשים שעברו כברת דרך, ואם יורשה לי קצת לתפוס תחת, מנוסים קצת יותר (!!!), ואומרים לה באהבה ובאכפתיות: "לא ככה עושים את זה".
4. מה רויטל עושה? נכנסת למגננה ועוד נכנסת בי בפרטי בחוצפה לא מבוטלת.
5. רויטל עקשנית. רויטל יודעת יותר מכולנו שזוג נוסף זהה ישדרג לה את הסאונד וזאת הדרך הנכונה.
6. קיבלת תשובה גם לזה: לכי קני מגבר נוסף, חברי את המקור שלך לשני המגברים וסעי. המפתחות בפנים.

אין הנחתום עאלק. חוצפה.
 
אולי יש לך קילומטראז' ארוך משלי בנושא סאונד, אבל רק אתה יכול לראות בהודעה הפרטית שלי חצופה כי אתה וודאי מבין יותר ובזהירות מוסיפה מתנשא יותר ,מעדיפה לא להמשיך....
ולהלן חוצפתי
"אתה הנחתום שמעיד על עיסתו
אבל בהינתן תנאי הדירה השכורה שלי אני יודעת מה אני רוצה! אם זה אפשרי ונכון מבחינה מעשית כמו שאמרת כן ולא
ומעבר לזה יש פה פתח להמצאות בתחום
אני חושבת שהמערכת שלי טובה +
בכל אופן תודה"
 
רויטל, מתנוש צודק.
נסי לשחק עם המיקום של הרמקולים ומיקום הישיבה שלך ביחס לרמקולים. את אמורה לקבל סאונד תלת מימדי בדומה למה ששמעת כאשר הדגימו לך את הציוד ובחרת לרכוש אותו. שווה לך להתיעץ עם בעל החנות שמכר לך את הציוד בנוגע להעמדה נכונה, את אמורה לקבל תמונת סטיריאו ותלת מימד עם שני רמקולים בלבד.
אם את רוצה סאונד הקפי, שחררי את המגבר ותעברי לרסיבר, תקבלי סאונד הקפי אבל שטוח וללא משקל (כן, יש דבר כזה). בקיצור תקבלי סאונד הקפי אבל מעפאן.
 

קודם כל תודה
השמיעו לי כמובן בחדר ייעודי וזה לא ריאלי לדירה שלי
אני אנסה לעשות העמדה מעט שונה ואז אני מקווה שיהיה לי סאונד עוטף יותר
רוב תודות לכולם
 
סאונד היקפי לא רק שלא ישדרג אלא ישנמך.
 
קודם כל תודה
השמיעו לי כמובן בחדר ייעודי וזה לא ריאלי לדירה שלי
אני אנסה לעשות העמדה מעט שונה ואז אני מקווה שיהיה לי סאונד עוטף יותר
רוב תודות לכולם
ההמלצה היא בד"כ להעביר את הרמקולים לחדר השינה ושם לראות מה היכולות שלהם.

האקוסטיקה שם עדיפה מהסלון, ברוב גדול מהמקרים.
 

רויטל, נסי להעלות שוב תמונות של חלל ההאזנה שלך ואולי אפשר יהיה לתת טיפים למיקום נכון.
אם יש בעיות עם התמונות, דברי עם נמר, אני בטוח שהוא יעזור בשמחה.
ואם את עדין רוצה לשדרג את חווית ההאזנה ורוצה להמשיך לדון בזה (לא איתי כי אני מתנשא), אני מציע שתספרי עוד קצת על המקור, התקציב, ומה את מנסה לשפר.
 
נערך לאחרונה ב:
הרמקולים מצויינים. למי שלא הבין ומעדיף להתעסק בריגשי נחיתות, בוא נעשה שיעור בהבנת הנקרא:
1. רויטל רוצה להוסיף זוג רמקולים כדי לשדרג לעצמה את המוסיקה. לא קולנוע ביתי. מוסיקה.
2. יש לרויטל כסף לשידרוג, מין הסתם לזוג נוסף+. ה"סביר" וה"טוב" הם יחסיים. גם שלי "סביר" אם ארצה לשדרג את שלי ל"טוב". וגם רמקולים של מחשב ב-200 שקל. בסדר?
3. בכסף הזה, מציעים לרויטל אנשים שעברו כברת דרך, ואם יורשה לי קצת לתפוס תחת, מנוסים קצת יותר (!!!), ואומרים לה באהבה ובאכפתיות: "לא ככה עושים את זה".
4. מה רויטל עושה? נכנסת למגננה ועוד נכנסת בי בפרטי בחוצפה לא מבוטלת.
5. רויטל עקשנית. רויטל יודעת יותר מכולנו שזוג נוסף זהה ישדרג לה את הסאונד וזאת הדרך הנכונה.
6. קיבלת תשובה גם לזה: לכי קני מגבר נוסף, חברי את המקור שלך לשני המגברים וסעי. המפתחות בפנים.

אין הנחתום עאלק. חוצפה.
לא רגשי נחיתות אני מבקש, נאיבי כן, :D
 
לא ציינת מה המקור.האם הוא ברמה של שאר הרכיבים.
 

.....ומעבר לזה יש פה פתח להמצאות בתחום....
ב 40 השנים האחרונות אין המצאות בתחום.

ולא פונים למנתח לב אם יש בעיה בברך.

נסי העמדה שונה :בעד:

R
(ורד).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור