שאלה על מסך 50" מ: 2.5-3 מטר

  • פותח הנושא פותח הנושא roshim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

roshim

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
0
יכול להיות או רעיון פשוט גרוע?

בנוסף האם בגדלים האלה עדיף ללכת על פלזמה או LCD, שניהם FHD?

תודה
 

זה קצת מוגזם אבל גם כן זה עדין סביר . באשר לפלזמה או LCD . למרות שעדיף פלזמה אבל מסכי פלזמה FHD הם גם יקרים בטירוף וגם נדירים יותר מאשר LCD FHD
 
אבל במרחק לא משהו שוגע, נכון?

אני עדיין יהנה לשחק עם חברים NBA (על איזה בירה ופיצוחים) באיקס בוקס על 50" ממרחק כזה?
 
כן במיוחד כשאתה מדבר על FHD אז אתה באמת תהנה מזה
 

אני מאוד מקווה!!

תודה.


נצל"ש -

איך מסכי הפלזמה 50" מסדרת A550 של סמסונג?

פשוט לא מצאתי ביקורות.
 
את זה אני משאיר לליאור שיענה לך כי הוא מכיר את המסכים האלה . אני פשוט לא מכיר
 
ממליץ מאוד על הדגם A650
של סמסונג
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור