R roshim חבר אתר הודעות 37 מעורבות 0 נקודות 0 7/4/09 #1 יכול להיות או רעיון פשוט גרוע? בנוסף האם בגדלים האלה עדיף ללכת על פלזמה או LCD, שניהם FHD? תודה
פ פאדי חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 1 נקודות 16 7/4/09 #2 זה קצת מוגזם אבל גם כן זה עדין סביר . באשר לפלזמה או LCD . למרות שעדיף פלזמה אבל מסכי פלזמה FHD הם גם יקרים בטירוף וגם נדירים יותר מאשר LCD FHD
זה קצת מוגזם אבל גם כן זה עדין סביר . באשר לפלזמה או LCD . למרות שעדיף פלזמה אבל מסכי פלזמה FHD הם גם יקרים בטירוף וגם נדירים יותר מאשר LCD FHD
R roshim חבר אתר הודעות 37 מעורבות 0 נקודות 0 7/4/09 #3 אבל במרחק לא משהו שוגע, נכון? אני עדיין יהנה לשחק עם חברים NBA (על איזה בירה ופיצוחים) באיקס בוקס על 50" ממרחק כזה?
אבל במרחק לא משהו שוגע, נכון? אני עדיין יהנה לשחק עם חברים NBA (על איזה בירה ופיצוחים) באיקס בוקס על 50" ממרחק כזה?
פ פאדי חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 1 נקודות 16 7/4/09 #4 כן במיוחד כשאתה מדבר על FHD אז אתה באמת תהנה מזה
R roshim חבר אתר הודעות 37 מעורבות 0 נקודות 0 7/4/09 #5 אני מאוד מקווה!! תודה. נצל"ש - איך מסכי הפלזמה 50" מסדרת A550 של סמסונג? פשוט לא מצאתי ביקורות.
פ פאדי חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 1 נקודות 16 7/4/09 #6 את זה אני משאיר לליאור שיענה לך כי הוא מכיר את המסכים האלה . אני פשוט לא מכיר