LCD או פלזמה שאלה לליאור ולשאר החברים

  • פותח הנושא פותח הנושא ביג בוס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ביג בוס

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
האם כדאי לקנות לסלון בבית ("הוט") w5500 42 של סוני ,או פנסוניק pv-80? (או שאולי לדעתך עדיף משהו אחר..... ) מרחק צפייה 3.20 רוב הצפייה זה שידורים רגילים מכבלים הוט,ודי.וי.די. והבן משחק גם במשחקים מדי פעם בסלון.בתודה ובברכה..
 

לפי השימושים שלך, שני המסכים יתאימו, אבל אתה משווה כאן בין שתי טלויזיות, האחת פלזמה והשניה LCD , כאשר סוני W5500 עולה כמעט כפליים מהפנסוניק...
אם תקרא את הביקורת על סוני W5500, תראה שיש לה מספר תכונות שאין בפנסוניק, כגון רזולוציית FULL HD, חיבורי רשת ו- USB, אתה צריך להחליט האם תכונות אלו חיוניות עבורך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור