LCD שאלה לגבי כיונון של הטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא nir15
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nir15

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!
אני אמור לקבל בקרוב את ה f7500 של סמסונג (בגודל 46) ורציתי לשאול האם יש משהו שאני צריך לעשות שאני מקבל את הטלוויזיה? כלומר איזה סוג של כיול או משהו שישמור על הטלוויזיה ויאריך את האורך חיים שלה?
תודה!
 

באופן עקרוני, מסכי LED LCD לא דורשים הרצה (שרלוונטית יותר לפלזמה). בכל מקרהמומלץ לבצע כיול בסיסי לפחות של התמונה מבחינת בהירות, ניגודיות וצבע ולא לשים על מצב VIVID / דינמי.
 
שאת הכיול הבסיסי עושים בצורה ידנית? כלומר שאני מגדיר לפי איך שאני אוהב את התמונה?
בנוסף איפה אפשר למצוא המלצות לכיול של התמונה?
תודה!
 
 

מדריך מעולה!
תודה רבה על העזרה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור