שאלה לגבי טלויזיה ארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא שלמה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שלמה

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום:
שאלה דחופה לגבי טלויזיה סמסונג pS64D8000 ארה"ב עם סקינר
1}האים סקינר מוריד את איכות התמונה רגילה או תלת מימד
2}האים טלויזיה מארופה עדיפה.
נ.ב בבקשה אים אפשר קצת מידע על טלויזיה עם סקינר מארה"ב
תודה מראש שלמה
 

נערך לאחרונה ב:
מה זה סקינר?
 
מתנצל לא יודע {המוכר טוען שבארץ שצריך סקינר}

לא יודע אולי אני לא הבנתי את המוכר. הסקינר או מכשיר נלווה לטלויזיה מאה"ב אמור להתחבר בארץ לממיר כבלים.
תודה
 
כאן תוכל לקרוא על הנושא: טלוויזיה מארה"ב
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור