ש שלמה חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 9/5/11 #1 שלום: שאלה דחופה לגבי טלויזיה סמסונג pS64D8000 ארה"ב עם סקינר 1}האים סקינר מוריד את איכות התמונה רגילה או תלת מימד 2}האים טלויזיה מארופה עדיפה. נ.ב בבקשה אים אפשר קצת מידע על טלויזיה עם סקינר מארה"ב תודה מראש שלמה נערך לאחרונה ב: 9/5/11
שלום: שאלה דחופה לגבי טלויזיה סמסונג pS64D8000 ארה"ב עם סקינר 1}האים סקינר מוריד את איכות התמונה רגילה או תלת מימד 2}האים טלויזיה מארופה עדיפה. נ.ב בבקשה אים אפשר קצת מידע על טלויזיה עם סקינר מארה"ב תודה מראש שלמה
ש שלמה חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 10/5/11 #3 מתנצל לא יודע {המוכר טוען שבארץ שצריך סקינר} לא יודע אולי אני לא הבנתי את המוכר. הסקינר או מכשיר נלווה לטלויזיה מאה"ב אמור להתחבר בארץ לממיר כבלים. תודה
מתנצל לא יודע {המוכר טוען שבארץ שצריך סקינר} לא יודע אולי אני לא הבנתי את המוכר. הסקינר או מכשיר נלווה לטלויזיה מאה"ב אמור להתחבר בארץ לממיר כבלים. תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 10/5/11 #4 כאן תוכל לקרוא על הנושא: טלוויזיה מארה"ב